Martijn's 320Ci Coupé APK nov 2011 en eigen Carport
Re: Martijn's 320CI
Thanks ik zag dat je ze te koop had gezet jammer dat ik ze al net had gekocht
Is niet erg, die van mij zijn ook al weg
Wanneer worden ze gemonteerd? Ben benieuwd!
Wanneer worden ze gemonteerd? Ben benieuwd!
Met deze weeromstandigheden (vanochtend weer sneeuw mik ik op april, ik verwacht dat het tegen die tijd toch wel een stuk minder winters moet gaan worden (|
Nog ff volhouden...
Ik ben razend benieuwd hoe dat gaat staan :~ en als je de Eisenmann eronder laat ff weten wat je van het geluid vindt enzo. :> .Verder zeg ik hele mooie coupe
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
- Robbiegoal
Héle mooie coupé zeg! Ik heb lang zitten twijfelen tussen een zwarte of deze kleur blauw, want ik vind dit ook echt heel mooi! :~
Verder mooie updates in je interieur en ook een goeie smaak qua velgen (zowel de oude als je nieuwe breedset!)
Verder mooie updates in je interieur en ook een goeie smaak qua velgen (zowel de oude als je nieuwe breedset!)
Mooi qp hoor! Ben benieuwd naar de Eisenmann :~
En Eibach moet zeker kunnen hoor, geeft geen enkel probleem met drempels of dergelijke
En Eibach moet zeker kunnen hoor, geeft geen enkel probleem met drempels of dergelijke
Nou zeg dat wel gisterochtend sneeuwde het gvd weerNog ff volhouden...
Ik ga Eibach zeker overwegen maar first things first, eind deze maand ga ik de Eisenmann einddemper bestellen met doorsnee van 76mm, ik wil nog een renovatiesetje aanschaffen voor het leer in de auto maar eerst komen er luxe kentekenplaten op, tot nog toe geen tijd hiervoor gehad.
Thanks voor de leuke reakties, even over de kleur die vind ik ook waanzinnig en het was ook het allereerste wat me opviel toen ik hem zag staan op het internet, topasblauw is heel mooi hoewel sommigen daar anders over zullen denken die hebben liever sapphirschwarz oder so et was
Saphirschwarz maar das een hele nette lak
Een zelfde type auto als ik nu heb met jouw kleur erop had ik toch ook wel meegenomen denk ik, is inderdaad een hele mooie kleur.
Een zelfde type auto als ik nu heb met jouw kleur erop had ik toch ook wel meegenomen denk ik, is inderdaad een hele mooie kleur.
Zojuist een afspraak gemaakt met de garage..
Woensdag 7 april worden de nieuwe MV72 breedset velgen gemonteerd met zomerbanden.
Eind deze maand (dus ergens volgende week) ga ik de Eisenmann einddemper bestellen
Woensdag 7 april worden de nieuwe MV72 breedset velgen gemonteerd met zomerbanden.
Eind deze maand (dus ergens volgende week) ga ik de Eisenmann einddemper bestellen
Goed bezig Martijn Topasblau met MV72 en Eisenmann... Ik zou zo voor de gein even een sedanbroertje voor je kunnen laten zien (h)
zow.. dat zijn nog eens fijne updates STRAK HOOR! :~
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Laat de zomer maar komen