Fabian's rode E30 caab + foto's s4 avant
Re: Fabian 330d showroom! Bezig met het interieur!!
haha, sjongejonge wa bende toch een flauwe vent he
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Hey guys thnx voor de reacties.
Het ombouwen naar elektrisch lukt dus echt wel ;D
Tis een beetje werk, maar met een beetje geduld lukt het allemaal wel aardig.
Zoals B46 al aangaf zit er op sportstoelen een extra kantelfunctie. Deze blijft nu helaas handbediend, maar
dat stoort mij dus compleet niet. Alle andere electrische verstellingen zoals voor/achter omhoog/omlaag en de rugleuning
zit er dus op.
Het zwarte hemeltje heb ik wel over zitten denken, maar ik vind persoonlijk dat het zo donker maakt in de auto.
Ik hou wat dat aan gaat wel van een wat lichtere omgeving. Zwart is ook mooi, maar heb expres niet voor zwart leer gekozen om dezelfde reden.
Vannacht de bestuurdersstoel omzetten en de achterbank rugleuning er uit halen. (moet de hele versterker los, omdat ik erg lui ben geweest met kabels doorvoeren en deze door het skiluik heb gegooid (| . De kabelaansluitingen zitten zo ver in de hoek dat je de schroefjes niet los kan maken. Dus ff de versterker los halen, daarna de kabels.
En dan is het helemaal af ;D
Het ombouwen naar elektrisch lukt dus echt wel ;D
Tis een beetje werk, maar met een beetje geduld lukt het allemaal wel aardig.
Zoals B46 al aangaf zit er op sportstoelen een extra kantelfunctie. Deze blijft nu helaas handbediend, maar
dat stoort mij dus compleet niet. Alle andere electrische verstellingen zoals voor/achter omhoog/omlaag en de rugleuning
zit er dus op.
Het zwarte hemeltje heb ik wel over zitten denken, maar ik vind persoonlijk dat het zo donker maakt in de auto.
Ik hou wat dat aan gaat wel van een wat lichtere omgeving. Zwart is ook mooi, maar heb expres niet voor zwart leer gekozen om dezelfde reden.
- Spoiler: Laat zien
Vannacht de bestuurdersstoel omzetten en de achterbank rugleuning er uit halen. (moet de hele versterker los, omdat ik erg lui ben geweest met kabels doorvoeren en deze door het skiluik heb gegooid (| . De kabelaansluitingen zitten zo ver in de hoek dat je de schroefjes niet los kan maken. Dus ff de versterker los halen, daarna de kabels.
En dan is het helemaal af ;D
Laatst gewijzigd door Fabian79 op 05 feb 2010, 04:15, 1 keer totaal gewijzigd.
DIY is gemaakt.
veel leesplezier !!
Vragen altijd welkom natuurlijk. Die stoelen ken ik nu uit me hoofd
Ik zou de achterbank nog los halen, maar heb dus echt geen zin meer.
Wel zijn de cube lijsten binnen. Eens zien welke ik ga plaatsen. Vind de alu lijsten stiekum toch wel sjiek de friemel
@ patron. De speakertjes waren zo om. De pasringen en speakers had ik aangepast aan de deur. Er zitten precies 3 kunststof staafjes waar de clipjes in zitten waar de deurkaart mee vast klikt.
Ik heb 16,5 cm speakers en het past wel, maar eigenlijk ook net niet. 16 cm zou beter zijn.Ik heb toendertijd met een dremeltje en zo een stukje van de speakerringen en van de pasringen weggehaald en past het dus wel. Omzetten was dus zo gepiept omdat ik niks bij de deuren veranderd had.
veel leesplezier !!
Vragen altijd welkom natuurlijk. Die stoelen ken ik nu uit me hoofd
Ik zou de achterbank nog los halen, maar heb dus echt geen zin meer.
Wel zijn de cube lijsten binnen. Eens zien welke ik ga plaatsen. Vind de alu lijsten stiekum toch wel sjiek de friemel
@ patron. De speakertjes waren zo om. De pasringen en speakers had ik aangepast aan de deur. Er zitten precies 3 kunststof staafjes waar de clipjes in zitten waar de deurkaart mee vast klikt.
Ik heb 16,5 cm speakers en het past wel, maar eigenlijk ook net niet. 16 cm zou beter zijn.Ik heb toendertijd met een dremeltje en zo een stukje van de speakerringen en van de pasringen weggehaald en past het dus wel. Omzetten was dus zo gepiept omdat ik niks bij de deuren veranderd had.
- largeproject
- Contacteer:
Toch maar gedaan??Fabian79 schreef:Nou dus weer lekker bezig geweest. Ik had echt geen zin om vannacht weer met die tweede stoel aan de gang te gaan.
In plaats daar van heb ik de deurkaarten maar geplaats. Geeft wel een leuk effect nu
Interieur kleurt in mijn ogen super in de zwarte bimmer :~
Goed bezig.
Re: Fabian 330d showroom! Bijna klaar met het interieur!!
Van de week de handremmen weer eens een onderhoudje gegeven. Pfoei wat zag dat er uit zeg (|
Gaat natuurlijk ook bijna nooit open en schraapt ook eigenlijk nooit schoon, maar ze doen het weer.
Zie ik toch dat ik een gebroken achterveer heb (|
Meteen maar besteld en zo snel mogelijk maar monteren.
Gelukkig is er maar een klein stukje af dus nog geen probleem, maar lekker is het niet natuurlijk.
Gaat natuurlijk ook bijna nooit open en schraapt ook eigenlijk nooit schoon, maar ze doen het weer.
Zie ik toch dat ik een gebroken achterveer heb (|
Meteen maar besteld en zo snel mogelijk maar monteren.
Gelukkig is er maar een klein stukje af dus nog geen probleem, maar lekker is het niet natuurlijk.
Re: Fabian 330d showroom! Bijna klaar met het interieur!!
Helemaal niets.
Ik hoor ook nooit een kraakje of wat dan ook. Echt verbaasd ook dat ik het zag. De auto staat ook niet scheef echt helemaal geen aanleiding
Meteen de veren besteld en dan ook maar het nieuwe asbakje met aircoframe voor de dynavin.
Veren waren toch (met korting) 150 euro.
Daar haal je zowat een eihbach set voor (|
Die wil ik alleen niet, hij is me nu echt laag zat. Zit met de winterwielen al op de grens. Voorbumper loopt nu al wel eens tegen de grond en dan ben ik echt geen drempelrosser. Door de kleinere wielen veren de banden net even meer in.
Ik hoor ook nooit een kraakje of wat dan ook. Echt verbaasd ook dat ik het zag. De auto staat ook niet scheef echt helemaal geen aanleiding
Meteen de veren besteld en dan ook maar het nieuwe asbakje met aircoframe voor de dynavin.
Veren waren toch (met korting) 150 euro.
Daar haal je zowat een eihbach set voor (|
Die wil ik alleen niet, hij is me nu echt laag zat. Zit met de winterwielen al op de grens. Voorbumper loopt nu al wel eens tegen de grond en dan ben ik echt geen drempelrosser. Door de kleinere wielen veren de banden net even meer in.
Re: Fabian 330d showroom! Interieur zit er in. Gebroken veer.
De bumper hoor je dan niet, alleen die spatlappen bij de voorwielen..
Als ik zie welke drempels Griff allemaal neemt, dan kom je met een std. verlaging niet aan de grond..
Als ik zie welke drempels Griff allemaal neemt, dan kom je met een std. verlaging niet aan de grond..
Heb toch de coupé bumper er op. Die is aan de onderkant rond en steekt dus best diep
Vergeleken met de foto's in de beginpost ie deze ronding ook iets erger geworden (|
Ga het maar eens een beetje omhoog brengen denk
Bij een parkeervak moet ik echt niet over het randje voor je heen rijden, dan zit ik echt snel vast.
Hogere drempels geven ook problemen en dan rij ik erg rustig er over heen.
Vergeleken met de foto's in de beginpost ie deze ronding ook iets erger geworden (|
Ga het maar eens een beetje omhoog brengen denk
Bij een parkeervak moet ik echt niet over het randje voor je heen rijden, dan zit ik echt snel vast.
Hogere drempels geven ook problemen en dan rij ik erg rustig er over heen.
Daniël schreef:De bumper hoor je dan niet, alleen die spatlappen bij de voorwielen..
ALs je onder de bumper kijkt is het bewijs snel geleverd dat de bumper wel eens wat raakt
Maar ga nu zo eerst maar eens de zomervelgjes plaatsen, misschien een beetje vroeg, maar hier zo dicht bij de kust durf ik dat wel aan.
zeg Faab, ligt t nou aan mij of staan er hier nog geen foto's van je nieuwe leer :?
Daar heb je cker helemaal gelijk in.
Die komen er nog wel, maar ik zit nog even te w88 op de versnellingspook-, handremhoes en armsteun in de goed kleur.
Die komen als het goed is van de week.
Heb btw de zomertoffels er vanochtend weer onder gezet. Vond dat het wel weer kon :~
Die komen er nog wel, maar ik zit nog even te w88 op de versnellingspook-, handremhoes en armsteun in de goed kleur.
Die komen als het goed is van de week.
Heb btw de zomertoffels er vanochtend weer onder gezet. Vond dat het wel weer kon :~
aaah, oke dan, ben erg benieuwd maar een paar tussedoorplaatjes mogen ook wel van mij hoor
Heb de zomerslippers er ook weer onder idd, warm zat ;D
Heb de zomerslippers er ook weer onder idd, warm zat ;D
fotossss...
en klote van je veer man!
en klote van je veer man!
aaahahh,
komt dat liedje van die musical met dat meisje met dat rode haar weer in me naar boven
ik heb trouwens ook een bergje foto's klaar liggen voor een diy voor het naar beneden brengen van de airco-unit.
Ik ga dus maar eens me best doen van de week
komt dat liedje van die musical met dat meisje met dat rode haar weer in me naar boven
ik heb trouwens ook een bergje foto's klaar liggen voor een diy voor het naar beneden brengen van de airco-unit.
Ik ga dus maar eens me best doen van de week
- Edit:
- Nou de DIY staat online. Succes er meej.
Jaja,
het is zover. De Dynavin zit er in.
Ben er echt tevreden over ;D
Iedereen die het tot nu toe gezien heeft vindt het erg mooi.
Hier alvast een paar pics (staan ook in het dynavin topic )
tevens heb ik nog een setje lampjes liggen voor in de mistlampen. Die gaan er binnenkort ook maar es in. Ze liggen er al een maand dus.......
het is zover. De Dynavin zit er in.
Ben er echt tevreden over ;D
Iedereen die het tot nu toe gezien heeft vindt het erg mooi.
Hier alvast een paar pics (staan ook in het dynavin topic )
tevens heb ik nog een setje lampjes liggen voor in de mistlampen. Die gaan er binnenkort ook maar es in. Ze liggen er al een maand dus.......