DVD in de hoofdsteunen
DVD in de hoofdsteunen
Heren,
Wat vinden we hier van?
http://www.dalocom.nl/Auto-DVD/GPS/c70/ ... _info.html
Lederen hoofdsteunen met ingebouwde DVD spelers en schermpjes.
Voor deze prijs heb ik ze niet eerder gezien.
Iemand een idee van de kwaliteit?
Helaas wel maar in 3 kleuren beschikbaar. En daar zit uiteraard geen Naturbraun bij.
Zou je zoiets nog kunnen kleuren met colorlock ofzo? Wordt dat nog wat?
Wat vinden we hier van?
http://www.dalocom.nl/Auto-DVD/GPS/c70/ ... _info.html
Lederen hoofdsteunen met ingebouwde DVD spelers en schermpjes.
Voor deze prijs heb ik ze niet eerder gezien.
Iemand een idee van de kwaliteit?
Helaas wel maar in 3 kleuren beschikbaar. En daar zit uiteraard geen Naturbraun bij.
Zou je zoiets nog kunnen kleuren met colorlock ofzo? Wordt dat nog wat?
Re: DVD in de hoofdsteunen
Is mogelijk, maar als je even contact opneemt met onze huisadverteerder autodinges, die heeft waarschijnlijk ook wel leuke opties voor je.
Heb even op de site van Autodinges gekeken, hij heeft ze ook.
Maar wel 60€ duurder...
Zou het haalbaar zijn om de kleur aan te passen?
Het moet vooral geen beunoplossing worden wat mij betreft.
Maar wel 60€ duurder...
Zou het haalbaar zijn om de kleur aan te passen?
Het moet vooral geen beunoplossing worden wat mij betreft.
Ik was hier ook al naar op zoek, en volgens mij hennep ook.
Ik wil eig alleen monitoren, dus zonder dvd speler, want die heb k al in mijn Dynavin.
Wat mij tegenhoud is (zoals jij ook al aangeeft) kleurverschil. Dus is inbouwen in je orginele hoofdsteun niet een optie?
Ik wil eig alleen monitoren, dus zonder dvd speler, want die heb k al in mijn Dynavin.
Wat mij tegenhoud is (zoals jij ook al aangeeft) kleurverschil. Dus is inbouwen in je orginele hoofdsteun niet een optie?

Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Dat zou natuurlijk ook kunnen. Maar zou dat niet al heel gauw beunwerk worden?
Daarnaast moet er ook maar net ruimte zijn in de hoofdsteunen om alles kwijt te kunnen.
En dan moet je nog steeds genoeg leer hebben om de boel ook weer netjes af te schermen voor wanneer je de auto parkeert.
Hoe zou het eigenlijk werken met het wegwerken van de kabeltjes? Binnendoor?
Of toch een nette manier om het buitenlangs te laten lopen?
Daarnaast moet er ook maar net ruimte zijn in de hoofdsteunen om alles kwijt te kunnen.
En dan moet je nog steeds genoeg leer hebben om de boel ook weer netjes af te schermen voor wanneer je de auto parkeert.
Hoe zou het eigenlijk werken met het wegwerken van de kabeltjes? Binnendoor?
Of toch een nette manier om het buitenlangs te laten lopen?
Iniedergeval zeker NIET buitendoor. Dat is naar mijn mening niet echt netjes te krijgen.
Maar dat zijn nou precies de 2 problemen waarvoor je een oplossing zou moeten zoeken
Maar dat zijn nou precies de 2 problemen waarvoor je een oplossing zou moeten zoeken

Als je de plaatjes / gebruiksaanwijzingen mag geloven vallen de kabels zo door de rugleuning naar beneden.
Uhuh, dat zal wel iets meer voeten in aarde hebben neem ik aan.
Of zou er toevallig toch iets van een kabelgootje voorzien zijn? Het wordt OEM ook aangeboden, ofnie?
Uhuh, dat zal wel iets meer voeten in aarde hebben neem ik aan.
Of zou er toevallig toch iets van een kabelgootje voorzien zijn? Het wordt OEM ook aangeboden, ofnie?
Die kopstuenen loopt de bekabeling door de steunen zelf, en komen dus IN je stoel uit.
Dat komt goed uit, dan kun je deze nl mooi wegwerken
Dat komt goed uit, dan kun je deze nl mooi wegwerken

Precies, de vraag is alleen of je dat een beetje lukt zonder de hele stoel te demonteren...
Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar de mannen van color lock met de vraag hoeveel het kost om die hoofdsteunen te laten kleuren. Zodra ik wat hoor zal ik het doorgeven.
Ik heb trouwens een mailtje gestuurd naar de mannen van color lock met de vraag hoeveel het kost om die hoofdsteunen te laten kleuren. Zodra ik wat hoor zal ik het doorgeven.
Het werk valt mee dacht ik zo..
Maar die prijs ben ik eventueel wel benieuwd naar
Maar die prijs ben ik eventueel wel benieuwd naar

sjef schreef:Precies, de vraag is alleen of je dat een beetje lukt zonder de hele stoel te demonteren...
Info eens bij DJleonardo. Die doet vaker leer verven.
Enig idee of het bijvoorbeeld een beetje te doen is om die plastic kappen van de achterkant van je stoel af te halen?
Dan ben je volgens mij al een heel eind op weg voor je kabeltjes.
Prik moet ergens in de tunnel wel te vinden zijn. Of zou je misschien zelfs de stekkertjes van je stoel kunnen misbruiken?
(Ik heb geen stoelverwarming of electrische bediening, dus dat stemt minder hoopvol)
Dan ben je volgens mij al een heel eind op weg voor je kabeltjes.
Prik moet ergens in de tunnel wel te vinden zijn. Of zou je misschien zelfs de stekkertjes van je stoel kunnen misbruiken?
(Ik heb geen stoelverwarming of electrische bediening, dus dat stemt minder hoopvol)
Die kap kan je er inderdaad af halen.
Aan de onderzijde van die kap zitten twee pluggen. Deze er uit trekken (zorg wel voor 2 nieuwe, ze gaan kapot
) en dan kan je zo de kap er af halen.
Check eens de DIY die ik gemaakt heb.
http://www.bmwportal.nl//ombouwen-stoel ... t9765.html
Aan de onderzijde van die kap zitten twee pluggen. Deze er uit trekken (zorg wel voor 2 nieuwe, ze gaan kapot

Check eens de DIY die ik gemaakt heb.
http://www.bmwportal.nl//ombouwen-stoel ... t9765.html
met die prijs is nauwelijks te concurreren. ik vraag me af of dat wel eerlijk is gegaan met invoer.
ik kan ze wel aanbieden voor die prijs maar verkoop ze dan liever helemaal niet meer.
te veel werk voor een veel te lage winst.
ik kan ze wel aanbieden voor die prijs maar verkoop ze dan liever helemaal niet meer.
te veel werk voor een veel te lage winst.
Zonder twijfel de mooiste Touring
- DJLeonardo
Ik zie nergens staan dat het leer is. Dus als je een leren interieur hebt dan past het er totaal niet bij, zie je meteen dat het nepleer is Ook wel "leatherette" genoemd, of Skai) Nadeel van nepleer is ook dat leerverf er niet goed op houdt dus je krijgt het ook niet op kleur. ALs je echt zoiets wil kan je beter en goed scherm kopen en in laten bouwen bij iemand als http://www.meneersam.nl/ en anders zou ik er niet aan beginnen. Neem dan een leuke set Nextbase schermen dat ziet er dan mooier uit en je hebt ook nog eens goed beeld want die dingen van de link heb ik zo m'n twijfels bij. Het feit dat de native resolutie er niet bij staat voorspelt al niet veel goeds...
BMW E90 330iA, BMW E87 118i