BMW 325i coupé automaat alpine weiss
BMW 325i coupé automaat alpine weiss
Hallo hierbij mijn BMW 325i
Ik vond dit een zeer speciale auto en het was liefde op het eerste gezicht! Na wat huiswerk te hebben gedaan heb ik gelezen dat er hiervan 75 naar nederland zijn gekomen.
Nou genoeg geswets hier de opties:
elec stoelen
stoel verwarming
airco
automaat Sport stand economische en sneeuwstand
18 knops boordcomputer
vol leder comfort stoelen in goeie staat
lederen armsteun
en vast nog veel meer maar dat kan ik dan even niet voor me halen.
De foto's die ik post zijn niet echt artistiek genomen en even snel gedaan. er is op het moment gewoon ook niks aan buiten en de auto is nu in wintermodus dus echt foto geniek is ze niet! Wel is er leuk nieuws voor in de zomer! Ik heb mijn 17 inch velgen naar de coater gebracht en die coat ze in hoogglans zwart! dat zal wel goed staan bij dat wit.
verder heb ik zelf een paar kleine aanpassingen aangebracht. de voorste knipperlichten waren eerst oranje. en de gril is nu ook hoogglans zwart.
hier de foto's
Ik vond dit een zeer speciale auto en het was liefde op het eerste gezicht! Na wat huiswerk te hebben gedaan heb ik gelezen dat er hiervan 75 naar nederland zijn gekomen.
Nou genoeg geswets hier de opties:
elec stoelen
stoel verwarming
airco
automaat Sport stand economische en sneeuwstand
18 knops boordcomputer
vol leder comfort stoelen in goeie staat
lederen armsteun
en vast nog veel meer maar dat kan ik dan even niet voor me halen.
De foto's die ik post zijn niet echt artistiek genomen en even snel gedaan. er is op het moment gewoon ook niks aan buiten en de auto is nu in wintermodus dus echt foto geniek is ze niet! Wel is er leuk nieuws voor in de zomer! Ik heb mijn 17 inch velgen naar de coater gebracht en die coat ze in hoogglans zwart! dat zal wel goed staan bij dat wit.
verder heb ik zelf een paar kleine aanpassingen aangebracht. de voorste knipperlichten waren eerst oranje. en de gril is nu ook hoogglans zwart.
hier de foto's
BMW 325i Coup?? aut, Alpine weiss.
Re: BMW 325i coupé automaat alpine weiss
Ziet er goed uit zo in het wit! Mooie coupe! meer foto's
ik beloof dat ik meer foto's zal uploaden van het interieur enz. maar het is nu even druk ik ga van de week op vakantie. en de week daarop komt mijn vriendin uit zweden.
maar na die tijd heb ik de gecoate velgen terug en zal ik weer even een flinke fotoshoot beginnen.
Hier is btw ook nog een link van een youtube film die ik zelf gemaakt heb op een zondag!
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TrzoX46JBg0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TrzoX46JBg0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
maar na die tijd heb ik de gecoate velgen terug en zal ik weer even een flinke fotoshoot beginnen.
Hier is btw ook nog een link van een youtube film die ik zelf gemaakt heb op een zondag!
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/TrzoX46JBg0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/TrzoX46JBg0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 15 mar 2010, 10:11, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren, YT filmpje ingesloten
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren, YT filmpje ingesloten
Dik geluid als je de eindpijpjes filmt
Mooie coupé! plat leggen zonder M pakket! en je koplampen delensen!
dankjewel! maar ik heb net even op internet gezocht maar ik kan er niet achter komen wat delensen betekent!
ben nu wel erg benieuwd
ben nu wel erg benieuwd
Laatst gewijzigd door Gast op 17 mar 2010, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
mooi ding zeg dat wit heeft tovh wel iets altijd he zwarte velgen zou ik ook van zo'n wit randje voorzien, zou ook zeker mooi staan!
En kvond de nieren met witte rand denkik wel zo mooi t.o.v. helemaal zwart
ben benieuwd hoetie er straks bijstaat als je klaar bent
En kvond de nieren met witte rand denkik wel zo mooi t.o.v. helemaal zwart
ben benieuwd hoetie er straks bijstaat als je klaar bent
_______________________________Showroom________________________________
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
ooh ok die manier, ja daar ben ik het wel mee eens. zal me er even in verdiepen bedankt voor de tip.
en alle andere bedankt voor de leuke reacties;)
en alle andere bedankt voor de leuke reacties;)
goed nieuws!
De hoogglans zwart gecoate velgen zijn binnen gekomen!
ze zijn in topstaat! Zelfs de stoepschade die de vorige eigenaar eraan heeft gereden is bijna helemaal herstelt. Ben erg blij met het resultaat en kan niet wachten om de banden erop te laten zetten en ze te monteren!
Het enigste is dat ik nu op vakantie ben voor een week en daarna moet ik mijn vriendin die uit zweden komt ophalen in duitsland, dan heb ik liever nog even de winterbanden want je weet nooit wat er gebeurt daar met die sneeuw.
En ik wil het gelijk goed doen. want als ik de zwarte velgen erop doe, wil ik ook gelijk de remklauwen rood spuiten / verven ik weet nog niet wat me beter lijkt..
goh ik ben dan soms net een klein kind kan dan niet wachten x|
heb btw vandaag op de autobahn erg veel mooie bumers gespot!
ik zal zometeen ook even wat foto's van de 5 serie uploaden waarmee we nu zijn
De hoogglans zwart gecoate velgen zijn binnen gekomen!
ze zijn in topstaat! Zelfs de stoepschade die de vorige eigenaar eraan heeft gereden is bijna helemaal herstelt. Ben erg blij met het resultaat en kan niet wachten om de banden erop te laten zetten en ze te monteren!
Het enigste is dat ik nu op vakantie ben voor een week en daarna moet ik mijn vriendin die uit zweden komt ophalen in duitsland, dan heb ik liever nog even de winterbanden want je weet nooit wat er gebeurt daar met die sneeuw.
En ik wil het gelijk goed doen. want als ik de zwarte velgen erop doe, wil ik ook gelijk de remklauwen rood spuiten / verven ik weet nog niet wat me beter lijkt..
goh ik ben dan soms net een klein kind kan dan niet wachten x|
heb btw vandaag op de autobahn erg veel mooie bumers gespot!
ik zal zometeen ook even wat foto's van de 5 serie uploaden waarmee we nu zijn
Ik zal verfen, is een stuk netter..
Maarre heb je geen foto's van de velgen?
Maarre heb je geen foto's van de velgen?
ok verven dus
Ik ben volgende week zaterdag weer thuis dan zal ik gelijk even foto's schieten!
Ik ben volgende week zaterdag weer thuis dan zal ik gelijk even foto's schieten!