530d E61 Touring

Show je BMW E60 / E61. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
mark.touring

530d E61 Touring

Bericht door mark.touring » 17 mar 2010, 21:27

Bij deze een paar foto's van mijn 530d touring. Het unieke aan mijn auto is het sportinterieur: sportstuur en sportstoelen, mijn droomuitvoering, weinig te vinden. Achteraf liever comfort zetels gehad, maar er moet ook iets te wensen zijn voor de volgende auto. Ik heb er tot nu toe heerlijk mee gereden en van het winter wel even de accu vervangen voor een grotere omdat ik af en toe een melding kreeg dat de accu het een beetje moeilijk had.

Ik heb hem inmiddels te koop staan omdat ik ook een auto van de zaak heb en mijn vriendin wil haar auto niet weg doen (twingo) omdat ze mijn auto te groot vindt. Drie auto's voor twee mensen vindt ik een beetje overdreven, dus met pijn in me hart gaat mijn heerlijke auto nu weg en dit zijn mijn afscheidsfoto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door mark.touring op 17 mar 2010, 21:34, 1 keer totaal gewijzigd.

bjornc
Bouwer van BimmerPortal

Re: 530d E61 Touring

Bericht door bjornc » 17 mar 2010, 21:32

Mooie wagen, jammer dat ie weg moet...

Fransosowitz

Bericht door Fransosowitz » 19 mar 2010, 15:14

Mooie auto inderdaad! Ook erg mooie kleur! Is dit silbergrau?

Zoals de andere ook al opmerkte: jammer dat je hem weg doet. De constructie auto van de zaak alleen zakelijk rijden zodat je geen bijtelling hoeft te betalen is geen optie? Dan heb je wel 3 auto's, maar betaal je maar voor 2...

mark.touring

Bericht door mark.touring » 07 apr 2010, 09:33

Ja de kleur is Silbergrau. Ik had in Januari een bestelbusje gekocht als demo bus voor erbij, Maar nu blijkt dat ik daar eigenlijk altijd in rij en staat de BMW stil en word alleen in het weekend gebruikt voor lange afstanden en zelfs dan pak ik nog vaak het busje. Ik zit namelijk erg veel in de binnenstad en dan is zo'n klein ford transit connect busje erg makkelijk. Op de snelweg is het echt traag en maakt ie een beetje lawaai maar voor de rest heel makkelijk. Kan er ook veel in vervoeren wat zeer regelmatig voorkomt. Ook heb ik een paar klanten waar het hele moeilijke tijden zijn op het moment en dan vind ik dat ik als jonge jongen niet in zo'n dikke BMW kan komen voorrijden terwijl die bedrijven op omvallen staan.

Dus beetje zonde om zo'n mooie touring te hebben en iedere maand 750 euro privé geld weg te gooien, want dat kost ie aan onderhoud, verzekering, wegenbelasting, brandstof en afschrijving in de maand. Mijn vriendin wil er ook niet in rijden omdat ze hem te groot vindt. Tja dan blijven er weinig opties over.

Als er kinderen komen neem ik wel weer een mooie touring, tegen die tijd wel een op electrisch met 1200Nm of zoiets!
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 07 apr 2010, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: qoute van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Showroom”