HIj zit er in :~
Moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. QUa geluid cker, maar dat komt ook omdat ik natuurlijk wat slechte doorgave van geluid had door de high-low convertors i.c.m. de bmw professional radio.
Bediening gaat ook super.
Installeren is echt een eitje. Alles is plug and play. Waar je wel even de tijd voor moet nemen is het plaatsen van de antenne's voor de navi en tv.
Deze liggen nog wel achter het dashboardkastje. Navi werkt vlot, zelfs met de antenne zo.
TV doet het niet, maar tsjaa alleen nederland 1, 2, 3 dat ga ik denk ik niet gebruiken.
DVD's hebben meer goeie beelden
De laadtijden vallen echt super goed mee. Werkt allemaal erg vlot.
Enige minpunt is de engelse navigatiestem en de weergave in mijlen, maar dat zal ongetwijfeld met bijv. tomtom software verdwijnen. (daar ga ik tenminste van uit.)
Enne zwarte knoppen
Even ter info (is al wel gezegd door ome cied) om je stuurbediening te laten werken gebruik je het meegeleverde kastje en de uitgaande jack-plug stekker je terug in de IR kabel die uit de radio komt. Das een zwarte draad met een female-jack stekker en een IR aanduiding op de kabel.
Volume werkt dan. Het knopje met het mondje er op (normaal voor bluetooth) wordt dan mute. Enne de rest is zoals het al was.
Kortom alle knoppen doen het. Je kan ze zelfs via het menu instellen voor de bewuste actie per knop.