Lampje in dashboard
Lampje in dashboard
Weet iemand wat het lampje links betekend? Ik heb nog geen boekje van de auto, vandaar dat ik het hier even vraag
Ik denk koelvloeistof, maar die is wel op peil.
Ik denk koelvloeistof, maar die is wel op peil.
Re: Lampje in dashboard
is idd het lampje van de KVS
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
niveausensor van je koelvloeistof stuk?
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
Heb gekeken en zeg nu wel dat het op peil is, maar ik kan het peil ergens aflezen :?
whut?
bovenop je expansievat naast je radiateur zit een draaidop. Als je die d'r af draait steekt er een staafje uit. Ergens in de buurt van je expansievat staat hoe hoog of hoe laag hij mag staan. Als je hem niet ziet zit hij helemaal onderin en dan moet er toch echt koelvloeistof bij
bovenop je expansievat naast je radiateur zit een draaidop. Als je die d'r af draait steekt er een staafje uit. Ergens in de buurt van je expansievat staat hoe hoog of hoe laag hij mag staan. Als je hem niet ziet zit hij helemaal onderin en dan moet er toch echt koelvloeistof bij
OEM wordt overgewaardeerd | Mijn hok
Vergeet niet de zaak ook te ontluchten!!
Op de foto van het reservoir zie je 'n plastiek schroef met dat kruis erop...die zitten op verschijdene plekken in de motorruimte.
Op de foto van het reservoir zie je 'n plastiek schroef met dat kruis erop...die zitten op verschijdene plekken in de motorruimte.
Ok, thx voor de tip! Met draaiende motor waarschijnlijk of niet?
Jip...draaiende warme motor idd.
BTW wel erg koud daar bij je auto x|
BTW wel erg koud daar bij je auto x|
-
-40 graden? In welke diepvries heb jij rond gereden?
Lol, draai hem net aan en ja hoor... draai te ver door en knap zegt het schroefje... ;(
Temp sensor zal wel kapot zijn.
Temp sensor zal wel kapot zijn.