Generaal Is terug!
Re: Generaal's E46 320 D front lip gespoten!
De front lip is binnen..Hij is helaas niet goed gespoten!
. heb de spuiter ook maar d e helft gegeven.. Van veraf zie je het niet maar als je er goed naar kijkt zie je t wel goed.
Ik ga um vandaag proberen eronder te zetten. Heeft er iemand tips hoe ik het beste de front lip erop kan zetten?

Ik ga um vandaag proberen eronder te zetten. Heeft er iemand tips hoe ik het beste de front lip erop kan zetten?
Re: Generaal's E46 320 D front lip gespoten
irritant zeg, slecht werk afgeleverd
Voor het beste resultaat werk je eigenlijk met 3 man, 2 die de lip aan weerszijden mooi op z'n plaats houden en 1 die 'm vastschroeft. Gebruik niet te dikke schroeven en een mooie grote kop zodat Ãe daarmee goed past pakt. Wellicht eerst ook even een klein gaatje in je OEMbumper voorboren zodat de schroef niet weg kan lopen.

Voor het beste resultaat werk je eigenlijk met 3 man, 2 die de lip aan weerszijden mooi op z'n plaats houden en 1 die 'm vastschroeft. Gebruik niet te dikke schroeven en een mooie grote kop zodat Ãe daarmee goed past pakt. Wellicht eerst ook even een klein gaatje in je OEMbumper voorboren zodat de schroef niet weg kan lopen.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Ja indd. Maarja niks aan te doen. Ik neem aan dat de auto op een krik moet gezet worden? Want kom er zo niet bij om te boren x|
Halve meter omhoog is idd wel handig.
neem daarvoor niet de OEM krik maar een "echte"

|

Touring zonder dakrails:
Als je onder een auto wilt werken zou ik sowieso nooit een krik gebruiken, ze hebben niet voor niks bokjes uitgevonden 

Als het goed is zitten de gaten van Paul nog in de lip. Die kun je gewoon gebruiken. Als je maar alleen bent kun je hem het beste erop lijmen met bijvoorbeeld sikaflex kit dan even op zijn plek houden met schilderstape. Dan kun je de schroeven erin draaien om hem definitief vast te zetten.
Met een krik werken is niks mis mee hoor maar wel aan 2 kanten op krikken en een degelijke krik gebruiken bijvoorbeeld zoals op onderstaande foto linksonder in de hoek

Met een krik werken is niks mis mee hoor maar wel aan 2 kanten op krikken en een degelijke krik gebruiken bijvoorbeeld zoals op onderstaande foto linksonder in de hoek

Bedankt voor de reacties ik ga dr mee aan de slag!
Re: Generaal's E46 320 D front lip gemonteerd
Zo'n krik is laatst nog noodlottig geweest voor iemand hier uit de regio...Hennep schreef:Met een krik werken is niks mis mee hoor maar wel aan 2 kanten op krikken en een degelijke krik gebruiken bijvoorbeeld zoals op onderstaande foto linksonder in de hoek

Ik heb het met 2 pomp wagens gedaan ideaal!
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 26 mar 2010, 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Re: Generaal's E46 320 D front lip gemonteerd pg 4
Nice!, m'n onderschrift is ineens hopeloos ingehaald door de realiteit.
zie ik nou dat je nog geen SV's voor hebt?
nu is het wel tijd voor een setje bijpassende sideskirts :>
zie ik nou dat je nog geen SV's voor hebt?

|

Touring zonder dakrails:
Ik wou je er nog op atenderen maar je bent me voor
.
De SV's zijn ander halve week geleden bestelt maar nog steeds niet binnen :?
En de sideskirts..Misschien koop ik ze wel van je Paul, maar nu even doorsparen voor mn Eibach pro setje..
Als ik dan geld overhou koop ik ze van je!

De SV's zijn ander halve week geleden bestelt maar nog steeds niet binnen :?
En de sideskirts..Misschien koop ik ze wel van je Paul, maar nu even doorsparen voor mn Eibach pro setje..
Als ik dan geld overhou koop ik ze van je!
Frontlip ziet er goed uit. Eerlijk gezegd vind ik hem beter staan op een donkere kleur als op een lichte, misschien moet ik de mijne ook maar gaan vervangen 

Dank je!
@Hennep je weet wat je te doen staat
@Hennep je weet wat je te doen staat