E46 320d
Re: E46 320d
Ze staan er heel schoon onder, maar ik ben eens benieuwd hoe het met uw effectieve lichtopbrengst is nu.
dank je! de effectieve lichtopbrengst is prima in orde 
Weet niemand wat de plus en wat de min is van de bedrading voor de achterspeaker?
:p

Weet niemand wat de plus en wat de min is van de bedrading voor de achterspeaker?
:p
Stond er niet ergens in het regelement dat bij discriminerende en rasistische opmerkingen je onherroepelijk een ban krijgt. :fluit: 8p 8p330dM schreef: Conclusie die ik zelf dan eigenlijk trek is dat bruin altijd de - is...

haha ja idd
oke bedankt 330dm had ook wat gegoogelt maar het lukte niet helemaal 

ff wat fototjes geschoten vandaag na het wassen
trouwens waar kopen jullie je meguiars producten?
Grtjes!

Grtjes!

Voor je dichts bijzijnde handelaar kun je hierkijken.
De poetsbeurt heeft hem zeker goed gedaan. Ziet er weer stralend uit.
De poetsbeurt heeft hem zeker goed gedaan. Ziet er weer stralend uit.
Die wagen ziet er goed uit hoor, lekker fris, dikke velgen en mooie ogen erop. Heerlijk totaalplaatje!
ik kan die angel eyes die jij erop hebt niet vinden bij HL, alleen maar voor wagens van 98-01.
voor de 02 en ouder zie ik alleen die rare E60 imitatie sets. misschien maar eens beter zoeken.
ik kan die angel eyes die jij erop hebt niet vinden bij HL, alleen maar voor wagens van 98-01.
voor de 02 en ouder zie ik alleen die rare E60 imitatie sets. misschien maar eens beter zoeken.
Laatst gewijzigd door rood op 28 nov 2007, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Robot is Systematic
Ze adverteren niet alles wat ze hebben het beste kan je langsgaan! neem alleen niet je pinpas mee
behoorlijk aantrekelijk al die goodies 8p

Ik wil ook een donkere E46 ;(, dat gilmt zoveel mooier na een poetsbeurt

Velgen staan hem erggg goed !!

Velgen staan hem erggg goed !!

Thnx voor de reacties 
Ik ben zojuist beetje de hobby bob aan het uithangen ik ben namelijk mijn interieurlijsten hoogglans zwart aan het spuiten ala pianozwart zeg maar! en moet zeggen heb zojuist een lijsie af en het resultaat mag er wezen ik hoop dit weekend klaar te zijn en dan zal ik eens wat foto's schieten!

Ik ben zojuist beetje de hobby bob aan het uithangen ik ben namelijk mijn interieurlijsten hoogglans zwart aan het spuiten ala pianozwart zeg maar! en moet zeggen heb zojuist een lijsie af en het resultaat mag er wezen ik hoop dit weekend klaar te zijn en dan zal ik eens wat foto's schieten!
Zo de lijsten zijn af! aangezien ik geen foto toestel heb hier in stroe! moet ik even tot zaterdag ochtend wachten.. en dan zal ik ze meteen plaatsen ik ben wel tevreden met het resultaat!