Rene h
Rene h
Nadat ik me hier had voorgesteld moest ik ook maar gouw wat meer foto's laten zien van mijn bmw
Na zo'n half jaartje lekker in de bmw rond te hebben gereden raakte hij op de snelweg aan de kook en bleek dus me koppaking te zijn, dus gelijk op me werk de kop er af getrokken en compleet gereviseerd.
Toch vond ik het na 2 maanden niet echt snel genoeg meer gaan in de 320i vooral onderin vond ik het tegen vallen, Toen heb ik besloten om een 325i blok te kopen en heb die er in 2 avondjes doorwerken er in gehangen + complete rvs uitlaatlijn gemonteerd.
Foto van 325i blok:
Dit schoot al veel beter op + dat ik heb nog heb laten chippen en toerenbegrenzer verlegt naar 7000rpm en een cold air intake erop gezet.
Uiteindelijk ook maar een paar dingen aan het uiterlijk gedaan, onderandere: M3 bumpers en skirts, M3 zwarte hemel, M3 lederen intrieur vader stoeen electrisch verstelbaar+stoelverwarming, KW schroefset variant 3, BBS Rs velgen, Rs lipje voor, xenon, angeleyes, M3 stootstrips, veerpootbrug en nog paar kleine dingen:
Hierbij een paar foto's hoe die er nu bij staat in de winter dus geen bbs helaas:
Let niet op de rotzooi achter de stoelen .
En de bbsjes weer gemonteerd :
Ook gelijk maar me nieuwe demper er op gezet:
Volgende keer zou ik hem even wassen voordat ik foto's maak.
Na zo'n half jaartje lekker in de bmw rond te hebben gereden raakte hij op de snelweg aan de kook en bleek dus me koppaking te zijn, dus gelijk op me werk de kop er af getrokken en compleet gereviseerd.
Toch vond ik het na 2 maanden niet echt snel genoeg meer gaan in de 320i vooral onderin vond ik het tegen vallen, Toen heb ik besloten om een 325i blok te kopen en heb die er in 2 avondjes doorwerken er in gehangen + complete rvs uitlaatlijn gemonteerd.
Foto van 325i blok:
Dit schoot al veel beter op + dat ik heb nog heb laten chippen en toerenbegrenzer verlegt naar 7000rpm en een cold air intake erop gezet.
Uiteindelijk ook maar een paar dingen aan het uiterlijk gedaan, onderandere: M3 bumpers en skirts, M3 zwarte hemel, M3 lederen intrieur vader stoeen electrisch verstelbaar+stoelverwarming, KW schroefset variant 3, BBS Rs velgen, Rs lipje voor, xenon, angeleyes, M3 stootstrips, veerpootbrug en nog paar kleine dingen:
Hierbij een paar foto's hoe die er nu bij staat in de winter dus geen bbs helaas:
Let niet op de rotzooi achter de stoelen .
En de bbsjes weer gemonteerd :
Ook gelijk maar me nieuwe demper er op gezet:
Volgende keer zou ik hem even wassen voordat ik foto's maak.
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Rene h
Mooie wagen!
Zal wel lekker opschieten zo
Zal wel lekker opschieten zo
Schiet zeker op vind ik hij is ook net gechipt en toerenbegrenzer iets omhoog gezet.
+Nog wat nieuwe updates:
Ik had dus gelijk wat te doen in het weekend:
Oud:
Nu:
+Nog wat nieuwe updates:
Ik had dus gelijk wat te doen in het weekend:
Oud:
Nu:
Ziet er goed uit zeg, dikke wagen!
Schijven en blokken zijn van brakemax.Cliff schreef:Wat zijn het voor schijfjes en blokken?
Hey,
Mooie BMW!
Hoe bevallen de schijven of ben je ze nog aan het inrijden?
Mooie BMW!
Tot nu toe bevallen ze prima heb er 20 km mee gereden dus nog aan het inrijden maar mag van justitie over 4 maanden pas weer verder met inremmen (|johnsdale schreef:Hey,
Mooie BMW!
Ik zou als ik jou was ook de veren even behandelen.
Die roest onderop gaat uiteindelijk problemen geven. Even een stukje schuurband en een spuitbusje zal ze wel weer netjes krijgen.
Is zonde van een schroefsetje als de veren er aan gaan
Die roest onderop gaat uiteindelijk problemen geven. Even een stukje schuurband en een spuitbusje zal ze wel weer netjes krijgen.
Is zonde van een schroefsetje als de veren er aan gaan