Ja sekers, toen hij afgelopen herfst de Touring aankocht heb ik hem meteen op het toen nog e46forum gewezen en hij heeft idd een account aangemaakt. Wat hij er verder mee gaat doen dat weet ik niet, misschien blijft het bij lezen en kijken aangezien hij geen echte pc "nerd" is.Daniël schreef:... Maat hier al lid? ...
Op zich geeft dat niks want nu staat de Touring toch op het portaal ... haha (h)
Velg keuze is zoals eerder al in mijn showroom staat ook niet mijn keuze geweest. Later ( spaarvarken vullen ) wil ik ze weg doen voor een andere breedset. Op dit moment wil ik eerst wat andere dingen wijzigen zoals b.v. de achterlichten. Ik heb inmiddels al een set LED's gekocht echter die geven de beruchte foutmelding ( Eagle Eyes ). Deze set gaat terug en om dan een poging met Depo te wagen.NickM5 schreef:... ik me niet geheel vinden in de keuze van de velgen ...
Locaties zijn achter de Euromax Container Terminal en langs het Caland kanaal ( haven monding ) op en nabij de Maasvlakte. We hadden graag ook dit geweld op de achtergrond willen hebben maar helaas stond de zon vanuit die richting en bleef er weinig van over.bjornc schreef:... mooie fotolocatie! ...
Aanleg Maasvlakte 2 in volle gang ...