DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
- Dominic-Breda
Re: OEM look dubbel din systeem
relax morgen pak ik mijn auto weer, (heb door de weeks mijn wekr auto voor de deur)
dan meet ik hem gelijk even op....
dan meet ik hem gelijk even op....
- largeproject
- Contacteer:
Dominic-Breda schreef:ik ga idd wel op zoek naar iets voor te ontspiegelen, want ik reed daarstraks even met de kap open met het zonnetje...
Toen was er dus niks op te zien
Dat probleem had ik al zien aankommen,das een nadeel van vaste schermen,nou zit ie in de BMW nog vrij laag,maar de Subaru Forester die we op ons werk hebben,zit ie vriju hoog op het dasboard, zie je dus helemaal nix in.
Gelukkig kan mijn Pioneer avic HD3 II systeem het scherm laten kantelen.
- largeproject
- Contacteer:
Jipp,je moet iets hebben waar je een smartcard in kunt stoppen,ik weet niey of de radio een dvb tuner build inside heeft???Dan zou er ook een card gleuf op het toestel moeten zitten,anders moet je zoiets derbij kopen.SantraxNL schreef:Ik heb geen id hoe digitenne werkt,maar ik neem aan dat je iets van een decoder nodig hebt en iets om mee te authenticeren. Kabelaars werken iig met een smartcard systeem. Hier heb je een decoder nodig en een smartcardreader.
Het werkt de laatste tijd wel wat beter,snelheden onder 80km geen probleem,maar bij 120km heb je vrij veel storing,nou zitten af fabriek er dan ook wel geen super goede antennes bij,kun je wel kopen,maar dat zijn zulke opzichtige dingen.
Dat spiegeling probleem had ik al op pagina 33 al gezegd.
BMW ///M3 Cabrio SMG
hallo iedereen,
bij mij als ik tv wil nemen komtb erop picture off for your safety? hoe kan ik dat oplossen is wellicht eren kabeltje versteken? iemand raad? hetzelfde geld voor de dvd.
voor de rest top ding
groetjes
bij mij als ik tv wil nemen komtb erop picture off for your safety? hoe kan ik dat oplossen is wellicht eren kabeltje versteken? iemand raad? hetzelfde geld voor de dvd.
voor de rest top ding
groetjes
- Dominic-Breda
Het kabeltje waar parking op staat moet je op de massa aansluiten als je onder het rijden wil kijken.
En op de handrem als je hem officieel aansluit
En op de handrem als je hem officieel aansluit
en waar kan ik hem dan op aansluiten? sorry hoor maar ken er niks van. zou hem graag op de massa zetten maar welk of waar is dat :?
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Hoog tijd om er wat aan te doen dusBubbieee schreef:Dat spiegeling probleem had ik al op pagina 33 al gezegd.
- largeproject
- Contacteer:
Ik zie dat de meeste systemen ook matte lcd displays hebben,denk dat een mod gaat worden in de toekomst van dat toestel,want zo heb je der volgens mijn niet zoveel aan,denk dat s'avonds de straatlverlichting ook weerspiegelt in het display.
geen last van ;D
- largeproject
- Contacteer:
Ik ook niet.
ach.. .al moet ik af en toe het scherm afschermen om wat te kunnen zien, mij maakt 't niet uit Voor een prima prijs een apparaat dat zoveel kan, maar er wel uitziet alsof het origineel zo hoort. Helemaal goed!
Wat ik me nu toch ineens in mijn mailbox krijg:
mail kwam van Ryan Xiang, van dit bedrijf?????: http://www.pearlriverind.com/
(Ze maken ze ook voor de "Nenault Megane")