Peter Poets
Re: Peter Poets
Hierbij het up to date signalement mit Sommerreifen:
Hulde aan de man die bandenzwart heeft uitgevonden!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Verrekte mooie combo!
Velgen staan super!
Velgen staan super!
Velgen staan hem erg goed! 19"
Vorige stonden hem ook niet verkeerd, waarom deze velgen er onder?
Trouwens, al vervanger voor de 1 serie?
Aangezien die nog steeds niet in Showroom topic staat op 1 serie forum ..
Vorige stonden hem ook niet verkeerd, waarom deze velgen er onder?
Trouwens, al vervanger voor de 1 serie?
Aangezien die nog steeds niet in Showroom topic staat op 1 serie forum ..
Die styling 172 19 insjers zijn gewoon de mooiste wielen voor een E60 vind ik... En als je daar dan eenmaal je zinnen op hebt gezet dan moet het er van komen.
Het lijkt ook super vet met die breedteset. Als je er achter staat, kijk je tegen 2 x 28 cm rubber aan...
Die E87 komt niet op het forum want ik hoop dit jaar wat anders te mogen gaan rijden... Alleen daar ben ik afhankelijk van de werkgever hè... (| . (| . (|
Het lijkt ook super vet met die breedteset. Als je er achter staat, kijk je tegen 2 x 28 cm rubber aan...
Die E87 komt niet op het forum want ik hoop dit jaar wat anders te mogen gaan rijden... Alleen daar ben ik afhankelijk van de werkgever hè... (| . (| . (|
Hulde aan de man die bandenzwart heeft uitgevonden!
Heftige velgen inderdaad!
Persoonlijk vind ik je andere, 18 inch, velgen mooier omdat die stijlvoller zijn. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten...
Persoonlijk vind ik je andere, 18 inch, velgen mooier omdat die stijlvoller zijn. Maar over smaak valt natuurlijk niet te twisten...
Schitterende BMW
E60 met 172 velgen vind ik ook de mooiste combinatie. Dus daar had ik ook mijn zinnen op gezet.
Net een e60 met M5 velgen gekocht en ik vind het verschil in looks te klein om gelijk andere velgen te kopen.
BTW wat voor poets gebruik je
E60 met 172 velgen vind ik ook de mooiste combinatie. Dus daar had ik ook mijn zinnen op gezet.
Net een e60 met M5 velgen gekocht en ik vind het verschil in looks te klein om gelijk andere velgen te kopen.
BTW wat voor poets gebruik je