325Ci ///M - Verkocht
Re: Showroom 325Ci ///M update: Kan weer schakelen!
Dat blijft nog even een verassing! Het heeft in ieder geval iets met 19", breed en BBS te maken (h)
BBS RS GT of BBS le mans verwacht ik.. RS GT wilde ik zelf ook naar kijken...
Ga je die M velgjes weg doen?
Bij mij gaan volgende week de type MV72 velgen eronder die jij er nu onder hebt liggen of had liggen :>
Beide niet... en de M velgjes zijn een paar weken geleden al verkocht.BBS RS GT of BBS le mans verwacht ik.. RS GT wilde ik zelf ook naar kijken...
Rij momenteel nog rond op m`n 16" winterwielen.
ook erg mooi!
Ik heb nog niks gezegd
wacht maar af!

bbs ch is anders wel één van de mooiste velgen onder een e46 , ik zou mijn huidige enkel weg doen voor deze. goede keuze moesten het deze zijn geworden
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste
- lverstappenl
Ik zeg BBS CH
Nog effe over je verlagings set, kan het niet zijn dat jij de 75/35 veren van k.a.w. er onder had? (aangezien de auto achtere zo laag lag, en k.a.w. alleen de 60/20 en 40/20 sets levert naast de 75/35) Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, omdat ik twijfel tussen een H&R cupkit (55/35) of een schroefset, en ik net ietsje hoger wil uitkomen dan die k.a.w. set van jou..

Nog effe over je verlagings set, kan het niet zijn dat jij de 75/35 veren van k.a.w. er onder had? (aangezien de auto achtere zo laag lag, en k.a.w. alleen de 60/20 en 40/20 sets levert naast de 75/35) Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar, omdat ik twijfel tussen een H&R cupkit (55/35) of een schroefset, en ik net ietsje hoger wil uitkomen dan die k.a.w. set van jou..
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Dat zou goed kunnen Luuk! Er staat alleen nergens op de veren beschreven hoeveel ze verlagen dus het is voor mij een gok.
Ik denk die k.a.w veren opzich prima te rijden zijn mits je ze monteerd met de juiste dempers.
Bij mij waren ze gemonteerd met de standaard dempers waardoor drempels behoorlijk lastig te nemen waren.
Op een standaard coupe zal dat trouwens helemaal meevallen gezien de voorbumper niet zo laag ligt als een M-tech bumper.
Als je wil mag je ze best eens proberen om te kijken of het wat is. Je woont toch in de buurt en ik doe toch nix met die veren.
Hoor het wel!
Ik denk die k.a.w veren opzich prima te rijden zijn mits je ze monteerd met de juiste dempers.
Bij mij waren ze gemonteerd met de standaard dempers waardoor drempels behoorlijk lastig te nemen waren.
Op een standaard coupe zal dat trouwens helemaal meevallen gezien de voorbumper niet zo laag ligt als een M-tech bumper.
Als je wil mag je ze best eens proberen om te kijken of het wat is. Je woont toch in de buurt en ik doe toch nix met die veren.
Hoor het wel!
- lverstappenl
Bedankt voor het aanbod! Maar ik ga eerst even uitzoeken of ik niet toch voor een schroefsetje ga.. Anders word het een cupkit van H&R.
Snelheden behaald in het verleden, bieden geen voldoening voor de toekomst.
Re: Showroom 325Ci ///M update: Nieuwe matjes
Afgelopen week een setje velours matten binnen gekregen van BimmerParts.nl en ik moet zeggen, dit maakt het interieur af! Ze zijn weer mooi zwart ipv grijs uitgeslagen 

Tevens de auto even gewassen met het mooie weer van gisteren en nog gauw even wat plaatjes geschoten met m`n telefoon:

Nog even tijdelijk met de winterwieltjes want m`n zomervelgen zijn nog steeds niet binnen
.
Vanaf komende zaterdag eerst lekker 8 dagen op vakantie en tegen de tijd dat we terug zijn zouden ze toch wel geleverd moeten zijn
.

Tevens de auto even gewassen met het mooie weer van gisteren en nog gauw even wat plaatjes geschoten met m`n telefoon:

Nog even tijdelijk met de winterwieltjes want m`n zomervelgen zijn nog steeds niet binnen

Vanaf komende zaterdag eerst lekker 8 dagen op vakantie en tegen de tijd dat we terug zijn zouden ze toch wel geleverd moeten zijn