Martijn's 320Ci Coupé APK nov 2011 en eigen Carport
Re: Martijn's 320CI Eisenmann in bestelling
Bij mijn 330Ci had ik ze wel. Daar klonk ie wel lekker mee, maar ook nog niet echt hard. Daarom denk ik dat het geluid zonder soundpipes misschien wel wat te "mild" zou kunnen zijn.
Maar die kun je er later altijd nog tussen zetten
Maar die kun je er later altijd nog tussen zetten
Nee soundpipes vond ik niet nodig in mijn geval, het gaat me vooral om de manier waarop het eruit ziet straks en het geluid hoeft geen racegeluid te zijn wat mij betreft en zoals Dnl al schrijft het geluid is al erg lekker zonder sp
Gisteren via onze adverteerder Carclean een mooi setje Meguiarsproducten ontvangen met een speciale doek erbij (gratis):
- Scratch-X 2.0 voor het verwijderen van kleine krasjes die me al een tijdje storen.
- Carpet en Interiorcleaner om vlekjes op de bekleding te verwijderen
- Quick Wheel Detailer voor de velgen, kun je dagelijks gebruiken op alle typen velgen om even het grootste vuil eraf te spuiten als het nodig mocht zijn.
- NXT generation Tech Protect voor het dashboard, hoog nodig om de kunststof- en rubbergedeelten te reinigen in het interieur.
En tot slot een flesje Leather CPR maar dat is niet van Meguiars
Hiermee maak je het leder van de stoelen weer als nieuw en voedt je het, verder komt er een beschermlaag over het leer (lanoline)
Dinsdag ga ik de velgen ophalen die er vervolgens woensdag op worden gelegd met nieuwe zomerbanden en omstreeks die tijd verwacht ik ook de Eisenmann ;D
- Scratch-X 2.0 voor het verwijderen van kleine krasjes die me al een tijdje storen.
- Carpet en Interiorcleaner om vlekjes op de bekleding te verwijderen
- Quick Wheel Detailer voor de velgen, kun je dagelijks gebruiken op alle typen velgen om even het grootste vuil eraf te spuiten als het nodig mocht zijn.
- NXT generation Tech Protect voor het dashboard, hoog nodig om de kunststof- en rubbergedeelten te reinigen in het interieur.
En tot slot een flesje Leather CPR maar dat is niet van Meguiars
Hiermee maak je het leder van de stoelen weer als nieuw en voedt je het, verder komt er een beschermlaag over het leer (lanoline)
Dinsdag ga ik de velgen ophalen die er vervolgens woensdag op worden gelegd met nieuwe zomerbanden en omstreeks die tijd verwacht ik ook de Eisenmann ;D
Nou nou goed bezig hoor, ik ben benieuwd naar al je nieuwe goodies
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Lekker bezig ik ben benieuwd.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Ook nog ff een potje Wheelwax besteld vandaag dat schijnt super te zijn voor je velgen :>
hoe kom je daar nou bij? (h)
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Geen idee wie zei dat ook alweer? :>
- marcovandaar
Mooi eisenmann demper. Welke versie is het, sport of race?
Ik heb zelf de sport er onder gehad met orginele pijpen er onder. klonk voor mij persoonlijk niet lekker genoeg, was alleen zwaar geluid op lage toeren , en vanaf de 3500 viel het helemaal weg. nu heb ik eisenmann race er onder. in eerste instantie was het alleen de eindemper en de rest orgineel. maar viel me toch tegen, dus nu heb ik rechte pijpen naar achter en dus alleen einddemper. en nu klinkt het echt :> racy.
eisenmann is een echte aanrader, maar wel duur.
Ik heb zelf de sport er onder gehad met orginele pijpen er onder. klonk voor mij persoonlijk niet lekker genoeg, was alleen zwaar geluid op lage toeren , en vanaf de 3500 viel het helemaal weg. nu heb ik eisenmann race er onder. in eerste instantie was het alleen de eindemper en de rest orgineel. maar viel me toch tegen, dus nu heb ik rechte pijpen naar achter en dus alleen einddemper. en nu klinkt het echt :> racy.
eisenmann is een echte aanrader, maar wel duur.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Yep ruim 600 Euries maar dan heb je ook wat, geen idee of het race is of niet.
Ik heb ze bij Promaxx met een leuke korting kunnen bestellen, totaal zo'n 570 Euro of zo.
Ik hoef geen racegeluid trouwens en ik doe het ook voor het zicht
Ik heb ze bij Promaxx met een leuke korting kunnen bestellen, totaal zo'n 570 Euro of zo.
Ik hoef geen racegeluid trouwens en ik doe het ook voor het zicht
Een sport is echt al hard zat hoor!
Rij dan nu nog met stock uitlaat (wel klepje er uit), maar nu is de uitlaat al goed hoorbaar!
Rij dan nu nog met stock uitlaat (wel klepje er uit), maar nu is de uitlaat al goed hoorbaar!
Ben benieuwd! Klinkt iig goed dat tie eronder komt. Mooie aanpassing
In nederland wordt over het algemeen gewoon de sport geleverd.
Deze is niet hard, maar klinkt wel lekker diep.
Ik had er de soundpipes bij. Ook die maakten het geluid niet echt veel harder, het bleef altijd beschaafd klinken.
Persoonlijk had ik achteraf bij mijn 330Ci liever de race gehad, maar ik was super tevreden met de sport en soundpipes.
Deze is niet hard, maar klinkt wel lekker diep.
Ik had er de soundpipes bij. Ook die maakten het geluid niet echt veel harder, het bleef altijd beschaafd klinken.
Persoonlijk had ik achteraf bij mijn 330Ci liever de race gehad, maar ik was super tevreden met de sport en soundpipes.
Zojuist de zomervelgen opgehaald en naar m'n garage gebracht voor preparatie, morgen gaan ze erop ;D
Netjes, gaat 'm goed staan en nu lekker met de vanillevla aan de gang?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails: