19 inche Hartge velgen

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Beemsterboer

Re: 19 inche Hartge velgen

Bericht door Beemsterboer » 30 mar 2010, 20:42

Dat zijn nog eens leuke reactie's ;D . Ben dan nog niet geheel klaar met de auto maar de velgen waren een punt welke bij de koop al irriteerde. Nou alleen de uitlaat dan nog aangezien er nu een dubbele vierkante laser demper op ligt welke er totaal niet uitziet maar dat terzeide :roll: .

Mike01
De velgen komen onder een 1 serie vandaan, vandaar misschien ook de keuze voor de bandenmaat 225/35/19 rondom.
De achterbanden zijn in ieder geval nog haast nieuw en de voorbanden zitten op ongeveer 4a5 mm profiel. Wanneer deze versleten zijn is het mijn planning daar 235 op te gooien en dan de voor velgen met de achter velgen te wisselen. Maar dat is nog even wachten :)

Opt1mus
Bedankt zal er volgende keer op letten, leer steeds een stukje meer :P

330 CI

Bericht door 330 CI » 31 mar 2010, 10:50

Mooie velgen hoor! Vind deze 1 van de mooiste voor onder een bmw! :~

Beemsterboer

Bericht door Beemsterboer » 31 mar 2010, 11:00

Wat een leuk forum!! begint al haast een verslaving te worden om hier iedere dag even lekker rond te lezen en te kijken wat andere BMW bezitters allemaal voor plannen jammer genoeg ook problemen met hun auto hebben :X . Ga zelf van het weekend maar weer eens verder met het radio ontvangst probleem. Ben er eigenlijk zo klaar mee dat ik maar denk zelf een externe antenne in het raam te plakken met een antenne versterker. Zodat ik hopelijk helemaal geen problemen meer heb met het bekende euvel!!!

Beemsterboer

Bericht door Beemsterboer » 04 apr 2010, 21:45

Nou het geluk heeft me heel erg mee gezeten, daarom kan ik jullie mededelen dat 2 velgen krom zijn waarvan 1 ook lek.
Tevens is me linker voorpoot waarschijnlijk flink kapot aangezien de geluiden niet echt goed klinken ;( :( . Was gisteren onderweg waarna ik op de A1 in een gat terecht ben gekomen. De klap was aanzienelijk en toen ik direct bij het volgende pompstation stopte om de auto te controleren kon ik dan ook wel janken -_- . Heb vandaag de auto terug kunnen halen op een autoambulance aangezien deze ook niet meer rijdbaar was. Nou maar hopen dat de schade te verhalen valt nadat ik welgeteld 4 hele dagen van me mooie nieuwe velgen heb kunnen genieten :(

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 05 apr 2010, 06:23

rijkswaterstaat verantwoordelijk stellen.
Denk alleen dat je wel ff snel moet kijken of je dat gat op de foto kan krijgen op een verantwoorde manier -_-
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

PIR3lly

Bericht door PIR3lly » 05 apr 2010, 10:21

Sjemig, dat is balen zeg.
Zou inderdaad even proberen er een foto van te maken en het proberen te verhalen.

Beemsterboer

Bericht door Beemsterboer » 05 apr 2010, 18:44

Ja zeker balen! Heb het gat inmiddels al op de foto genomen en voor zover dit aardig kon aangezien het de 3e rijbaan was, is dit aardig gelukt. Heb de schade ook gefotografeerd en de papieren zijn ingevuld. Kan nou morgen ochtend de auto na de BMW brengen en als hun een schade rapport hebben kunnen de papieren worden opgestuurd na rijkswaterstaat. Nou maar hopen dat de kosten te verhalen zijn!

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 07 apr 2010, 10:48

Hopelijk heb je hier nog iets aan...

Beemsterboer

Bericht door Beemsterboer » 08 apr 2010, 06:02

Bedankt voor het meedenken!!! :) Ben nog steeds flink bezig met de auto en alle rompslomp die daar bij komt kijken.
Mijn verzekering kon niets voor mij betekenen, daardoor ben ik overgestapt naar de rechtsbijstand. Me auto staat nu nog bij Maaral en deze konden mij gisteren vertellen dat de schade ongeveer op 2500 euro uit zou gaan komen. Vandaag komt er dan ook een inspecteur om de schade te taxeren en nou maar hopen dat ik alles of een flink deel in ieder geval wel vergoedt ga krijgen. Opzich heb ik duidelijke foto's, een proforma, getuigeverklaring en de schade formulieren. Het het is alleen balen dat ik wel contact heb gehad met de politie alleen hier is nooit een rapport van opgemaakt jammer genoeg. Het enige wat ik nu dus kan doen is afwachten en hopen dat alles weer goed gaat komen.

Groeten,

sebasel*
Contacteer:

Bericht door sebasel* » 10 apr 2010, 21:49

255 past echte wel onder een E36 M3 staat hier in de garage op originele 18" hartges
Hartge monteert inderdaad 225 en 255 on de zelfde velg

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”