Washdown en z'n 316 stellen zich voor
Washdown en z'n 316 stellen zich voor
Beste E46forum leden ik zal me eens voorstellen...
Mijn naam is Martijn en ben 23 jaar, woon ergens in dit mooie Nederland en ik ben sinds 27 december 2007 een E46 rijder... Wat een groot verschil met me vorige auto (Renault Laguna) zeg ongelooflijk :p
Omdat een vriend van me in een E36 cabrio rijdt... ben ik gaan kijken naar een BMW na het zien van de BMW E46 dacht ik.. die MOET ik hebben *D
Vantevoren paar potentiële auto's uitgezocht en vervolgens een route uitgestippeld zodat de dealers op de route lagen
Dus mooi vrijgenomen op 3e kerstdag en samen met een andere vriend die automonteur is richting Tilburg gereden en op zoekgegaan naar een goed uitziende en binnen mijn budget passende E46 Sedan.
Deze is uiteindelijk geworden en ik moest 'm meteen meekrijgen :p
BMW 316i Executive donkerblauw metallic uit het jaar 1999.
141.000 staat nu op de teller.
Tot nu toe nog helemaal standaard maar daar gaat zeker verandering inkomen .
1. De standaard oranje (zij)knipperlichten vervangen en LED achterlichten.
2. Dension gateway aanschaffen want ik word gek van al die audio cd's die ik constant moet branden
3. Carkit
4. Xenon
enz. als ik jullie fantastische projecten en mods bekijk weet ik dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen
Mijn naam is Martijn en ben 23 jaar, woon ergens in dit mooie Nederland en ik ben sinds 27 december 2007 een E46 rijder... Wat een groot verschil met me vorige auto (Renault Laguna) zeg ongelooflijk :p
Omdat een vriend van me in een E36 cabrio rijdt... ben ik gaan kijken naar een BMW na het zien van de BMW E46 dacht ik.. die MOET ik hebben *D
Vantevoren paar potentiële auto's uitgezocht en vervolgens een route uitgestippeld zodat de dealers op de route lagen
Dus mooi vrijgenomen op 3e kerstdag en samen met een andere vriend die automonteur is richting Tilburg gereden en op zoekgegaan naar een goed uitziende en binnen mijn budget passende E46 Sedan.
Deze is uiteindelijk geworden en ik moest 'm meteen meekrijgen :p
BMW 316i Executive donkerblauw metallic uit het jaar 1999.
141.000 staat nu op de teller.
Tot nu toe nog helemaal standaard maar daar gaat zeker verandering inkomen .
1. De standaard oranje (zij)knipperlichten vervangen en LED achterlichten.
2. Dension gateway aanschaffen want ik word gek van al die audio cd's die ik constant moet branden
3. Carkit
4. Xenon
enz. als ik jullie fantastische projecten en mods bekijk weet ik dat ik me voorlopig niet hoef te vervelen
Laatst gewijzigd door Washdown op 13 jan 2009, 13:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Washdown en z'n 316 stellen zich voor
Welkom alhier, nee je hoeft je niet te vervelen!! succes met de Mods *D
Welkom washdown, veel plezier met het modden en je verblijf hier op het forum
Welkom Martijn op het e46forum.
Veel plezier met het modden van je bimmer.
Veel plezier met het modden van je bimmer.
Dank jullie wel *D
Komt helemaal goed
Komt helemaal goed
- Dutch Delight
Welkom hier ! we zullen elkaar vast weleens treffen aangezien ik dicht bij woon en regelmatig in Woerden ben
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Aah toch nog iemand die in de buurt woont op het forum, ik dacht dat iedereen uit Brabant of Friesland kwam maar het valt mee :pMPower72 schreef:Welkom hier ! we zullen elkaar vast weleens treffen aangezien ik dicht bij woon en regelmatig in Woerden ben
Jou herken ik sneller dan andersom aangezien mijn E46 nogal standaard is
- Dutch Delight
Dat maakt niet uit hoor we kijken allemaal lijkt mij naar elke Bimmer, standaard of nietWashdown schreef:Aah toch nog iemand die in de buurt woont op het forum, ik dacht dat iedereen uit Brabant of Friesland kwam maar het valt mee :pMPower72 schreef:Welkom hier ! we zullen elkaar vast weleens treffen aangezien ik dicht bij woon en regelmatig in Woerden ben
Succes met de Mods! :p
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
Ja dat doe ik zeker, lijkt wel alsof er geen een bimmer op de snelweg is behalve ikzelfMPower72 schreef:Dat maakt niet uit hoor we kijken allemaal lijkt mij naar elke Bimmer, standaard of nietWashdown schreef:Aah toch nog iemand die in de buurt woont op het forum, ik dacht dat iedereen uit Brabant of Friesland kwam maar het valt mee :pMPower72 schreef:Welkom hier ! we zullen elkaar vast weleens treffen aangezien ik dicht bij woon en regelmatig in Woerden ben
Succes met de Mods! :p
Misschien moet ik eens op andere tijden de snelweg op
Met de mods gaat het helemaal goed komen vanaf volgende week :p
Martijn, welkom op het E46Forum!
Zeer mooie E46 Sedan, zie graag meer fotos in de Showroom! *D
En ik bekijk elke E46èr op de snelweg, hoop toch wel eens forummembers onderweg te treffen!
Binnenkort zullen er leuke goodies komen, dat het iets makkelijker gaat worden om elkaar nog eens te herkennen, mocht de E46 ergens geparkeerd staan..
Zeer mooie E46 Sedan, zie graag meer fotos in de Showroom! *D
En ik bekijk elke E46èr op de snelweg, hoop toch wel eens forummembers onderweg te treffen!
Binnenkort zullen er leuke goodies komen, dat het iets makkelijker gaat worden om elkaar nog eens te herkennen, mocht de E46 ergens geparkeerd staan..
mooie auto..!
welkom hier op t forum..
ben benieuwd naar de mods..
welkom hier op t forum..
ben benieuwd naar de mods..
..Bmw Maakt RIjden Geweldig..
Dankje Dnl en Di_Luca88 *D ik zal straks even in me pauze foto's plaatsen in het Showroom gedeelte
Ik bekijk ook elke E46 op de snelweg, toevallig vanmorgen een tegengekomen op de A12 maar helaas geen forumlid :p
Ik bekijk ook elke E46 op de snelweg, toevallig vanmorgen een tegengekomen op de A12 maar helaas geen forumlid :p
Hey Martijn, welkom op het E46 Forum,
Gefeliciteerd met je E46!, ik ben benieuwd naar je foto's
Kijk ook eens in onze polls-sectie zodat we een nog beter beeld van je krijgen:
polls
Met daarin natuurlijk, mijn favoriet:
rijjetouringofniet! Jij niet :p da's duidelijk maar in de poll is er ook gedacht aan de sedan!
Verder staan deze natuurlijk geweldig in je witte knipperlichten.
Heb je ook huisdieren?
Veel lees/post plezier hier!!
Gefeliciteerd met je E46!, ik ben benieuwd naar je foto's
Kijk ook eens in onze polls-sectie zodat we een nog beter beeld van je krijgen:
polls
Met daarin natuurlijk, mijn favoriet:
rijjetouringofniet! Jij niet :p da's duidelijk maar in de poll is er ook gedacht aan de sedan!
Verder staan deze natuurlijk geweldig in je witte knipperlichten.
Heb je ook huisdieren?
Veel lees/post plezier hier!!
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"