Schade aan auto door bromfietser, en wil wat gaan stylen
-
Schade aan auto door bromfietser, en wil wat gaan stylen
Hallo mede forumers,
Er is vandaag een bromfietser tegen mijn e46 aan gekomen waardoor de linker spiegel kapot is, voorbumper kapot is, en aan de linkerzijde wat deukjes zitten. Gelukkig kwam ik van rechts en ben ik niet fout. Ik zat overigens niet zelf achter het stuur maar mijn reparateur van de auto.
Nu zit ik er over te denken een M3 voorbumper op te zetten alleen ben bang dat als ik de achterbumper en sideskirts niet doe dat dit er niet uitziet. Iemand enige ervaring hiermee?
Tevens ben ik van plan om angel eyes koplampen te bestellen en M3 lookspiegels te bestellen. Iemand een goed adresje voor goede OEM spiegels en lampen?
Ook ga ik dan meteen alle overige ongespoten delen in de kleur van de auto mee laten spuiten.
Graag hoor ik wat reacties.
Groeten Marijn
Er is vandaag een bromfietser tegen mijn e46 aan gekomen waardoor de linker spiegel kapot is, voorbumper kapot is, en aan de linkerzijde wat deukjes zitten. Gelukkig kwam ik van rechts en ben ik niet fout. Ik zat overigens niet zelf achter het stuur maar mijn reparateur van de auto.
Nu zit ik er over te denken een M3 voorbumper op te zetten alleen ben bang dat als ik de achterbumper en sideskirts niet doe dat dit er niet uitziet. Iemand enige ervaring hiermee?
Tevens ben ik van plan om angel eyes koplampen te bestellen en M3 lookspiegels te bestellen. Iemand een goed adresje voor goede OEM spiegels en lampen?
Ook ga ik dan meteen alle overige ongespoten delen in de kleur van de auto mee laten spuiten.
Graag hoor ik wat reacties.
Groeten Marijn
Re: Schade aan auto door bromfietser, en wil wat gaan stylen
Alleen M3 voorbumper gaat idd niet uit zien. Misschien is een Mtech bumper iets voor je? Al ziet dat er ook mooier uit als je een compleet pakket neemt incl. achterbumper en skirts. Zal er een stuk mooier en orgineler uit zien dan een M3 bumper die niet echt 'past' op een gewone 3.
-
Ja die M tech bumper ziet er ook wel mooi uit. ik twijfel een beetje nog. Anders laat ik het gewoon origineel en laat alles meespuiten
Wat betreft je lampen.
Zet er dan gewoon ae ringen in. Das veel netter als immitatielampen. En vaak een stuk goedkoper.
Zet er dan gewoon ae ringen in. Das veel netter als immitatielampen. En vaak een stuk goedkoper.
-
Dat is ook een idee. Alleen is dat lastig om aan te sluiten? of is dat zo gebeurd? en moet ik nog ergens op letten als ik ze bestel?
Ligt er aan of je pre-FL of een FL model hebt. Bij het facelift model is het veel werk, omdat de koplamp zit dicht gelijmd.
Edit: Bij coupe tenminste, weet niet of dat ook bij de andere modellen zo is, iemand anders??
M-tech II staat beter op een gewone 3 dan M3 bumper mijn inziens
Edit: Bij coupe tenminste, weet niet of dat ook bij de andere modellen zo is, iemand anders??
M-tech II staat beter op een gewone 3 dan M3 bumper mijn inziens

Marinho1986 schreef:Dat is ook een idee. Alleen is dat lastig om aan te sluiten? of is dat zo gebeurd? en moet ik nog ergens op letten als ik ze bestel?
Kijk eens in het DIY topic