Cougar's M3
Re: Cougar's M3
dit staat wellicht nog beter dan je zomerwielen, ik zou het wel weten
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Re: Cougar's M3 (Update: Wheelspacers)
Staat er idd erg vet bij nu, past perfect bij de zwarte nieren en air intakes....
Als je daar van af wilt hoor ik dat graagCougar schreef:alleen jammer van de 8 evo's die ik dan thuis heb liggen
www. M3 register .nl
Thanks. Yep, correcto, A08 is de kleurcode. Ik heb een ander beeld bij "zilvergrijs", maar da's de kleur inderdaad.Daniël schreef:Welke kleur is de M3? Silbergrau Metallic?
Dacht ik al ..
De mijne is ook A08!
Welke nieren heb jij er in zitten? Welke kleur zwart zijn ze?
De mijne is ook A08!
Welke nieren heb jij er in zitten? Welke kleur zwart zijn ze?
De nieren zijn mat zwart... Als ik het goed heb, heb ik ze bij turnermotorsport.com besteld, samen met wat andere spullen.
Re: Cougar's M3 - Nieuwe bandjes
De voorbanden waren na 95.00 (!!) aan vervanging toe. Aangezien de achterbanden ook niet meer helemaal top waren, heb ik maar 4 nieuwe geplaatst. Aangezien ik nog een nieuwe setje 19" EVO's had liggen, ze de nieuwe banden daarop gekomen en ziet alles er weer toppie uit.
Het zijn weer michelin PS2 geworden in de maat 235/35/19 voor en 275/30/19 achter. Lekker breed.
Heb er tevens stalen ventielen ingezet, oog voor detail
Het zijn weer michelin PS2 geworden in de maat 235/35/19 voor en 275/30/19 achter. Lekker breed.
Heb er tevens stalen ventielen ingezet, oog voor detail
Goede keuze!
Ik heb precies dezelfde banden en maat.
Heb jij er spacers tussen zitten?
Edit. Ah, zie het net in je beginpost.
voor 15mm, achter 12...
Hoe past dat achter met die 275 die er nu onder zit?
Mag ik vragen waar je de spacers vandaan hebt? Zit er zelf ook aan te denken dit te doen.
Ik heb precies dezelfde banden en maat.
Heb jij er spacers tussen zitten?
Edit. Ah, zie het net in je beginpost.
voor 15mm, achter 12...
Hoe past dat achter met die 275 die er nu onder zit?
Mag ik vragen waar je de spacers vandaan hebt? Zit er zelf ook aan te denken dit te doen.
Lekker hoor!
Winterlook vond ik ook erg gaaf!
Weet zeker dat ik sowieso de winterwheels een donkere kleur ga geven, en twijfel ook om dat te gaan doen bij de zomerwheels!
Winterlook vond ik ook erg gaaf!
Weet zeker dat ik sowieso de winterwheels een donkere kleur ga geven, en twijfel ook om dat te gaan doen bij de zomerwheels!
Ze zitten er inderdaad nog onder, maar ik had voor de zekerheidheid wel ook de 10mm spacers meegenomen naar de bandenboer. Ik heb ze van 10mm, 12mm en 15mm. 12 en 15 zit er nu idd op. Het past op zich prima achter, maar als je vaker mensen achterin hebt zitten, en dan ook nog sportief wil rijden, dan zou ik niet doen. Ik moet zelf ook nog even wat rijden en ervaren, want het is krap allemaal. Dan ga ik in mm's terug.PIR3lly schreef:Hoe past dat achter met die 275 die er nu onder zit?
Ik heb ze gekocht bij http://www.carformula.com omdat dit een klant van mijn werk is. Daarom ook meteen die 3 sets.
kwam vandaag toevallig tersprake bij de bmw garage... kheb dezelfde breedte banden maar was niet duidelijk welke spanning ze moeten hebben, deze breedte staat niet binnen de deur aangegeven...
welke spanning heb jij voor en achter...?
ik heb nu 2.5 voor en 2.8 achter.
welke spanning heb jij voor en achter...?
ik heb nu 2.5 voor en 2.8 achter.
Volgens mij heb ik ze op 2.5 voor en 2.6 achter, weet het niet helemaal zeker meer...
Kleurgenoot...
Vriend van me heeft ook een E46 gekocht, zelfde kleur toevallig... dus "moesten'' er even foto's gemaakt worden...
ben wel jaloers op die kleur! :>
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Doe mij die Touring maar