bleu tooth

Voor alle technische vragen over de BMW 5 Serie
bull

bleu tooth

Bericht door bull » 11 apr 2010, 20:38

Wie weet de oplossing.
Mijn mobiele telefoon wil ik via bleu tooth doorgeschakelen om handsfree in de auto te kunnen bellen.
Voor zover ik kan controleren heb ik alles goed gedaan, zodra ik het contact van de auto aanzet ziet de telefoon de auto en andersom.
Ik kan dan via de I knop een telefoonnummer intoetsen in het discplay van de auto en een oproep plaatsen, tot zover alles oke.
Echter als de verbinding gelegd is en beller opneemt blijft het geluid via de mobiele telefoon en niet via de speakers van de auto, wat doe ik verkeerd.
Als ik de volume knop(volume knop radio) indruk zie ik in het discplay dat er een T van telefoon verschijnt, maar wat ik ook doe (ook volume verhogen) er gebeurd niets.

Op het eerste gezicht zijn alle handelingen om via bleu tooth dus correct verlopen alles werkt vanuit de auto behalve het geluid .
Het betreft hier een Bmw e60 2004 (import)
Wie kan mij op weg helpen.

Alvast bedankt,
Groet,
Bull

Flyingd

Re: bleu tooth

Bericht door Flyingd » 11 apr 2010, 22:15

heb je die BMW telefoon met Bluetooth? die met waar een losse Telefoonkaart in kan, in de armsteun?

in dat geval heb je geen geluk. (| die werkt alleen met de handset is in de auto zit. en dus met geen enkele andere telefoon.
je zal er dan voor veel geld een bleutooth set in moeten zetten. dat is niet goedkoop en zal ook ingeleerd moeten worden. ook dat kost veel knaken. (|
Zonder twijfel de mooiste Touring

Kingfisher
Contacteer:

Bericht door Kingfisher » 12 apr 2010, 10:06

Mijn iPhone gaat normaal gesproken automatisch naar de BMW bluetooth carkit, maar in een enkel geval, bijvoorbeeld wanneer ik al aan het bellen ben terwijl ik de auto instap, dan neemt de carkit het gesprek niet automatisch over.

Op dat moment verschijnt er op de display van mijn iPhone de vraag of het geluid via de iPhone moet lopen, of via de BMW.

Misschien kun jij dat in je telefoon ook instellen? Kijk dus eens als je een gesprek voert of je telefoon iets aangeeft op het display (van je telefoon), of wellicht is het een instelling in het settingsmenu van je telefoon?

bull

Bericht door bull » 14 apr 2010, 18:46

Een ieder die zijn bijdrage heeft geleverd bij dit probleem,
Bedankt, de telefoon werkt nu top..............

Volgende vraag komt vanzelf............smile

Plaats reactie

Terug naar “BMW 5 Serie (E60 / E61) Techniek”