Bmw 320i Sedan, eibach verlaging eronder, pag 1
Re: Bmw 320i Sedan
Nette wagen, velgen staan hem goed maar hij moet toch echt een tikkeltje omlaag
Zeker mooi en die sierstukjes eraf is een verbetering of je moet een Eisenmann bestellen net als ik :>
janneman schreef:Heyz Steef
Nice beemer , die je heb gekocht en ik zie al wat mods die je gedaan hebt staat hem goed kerel . Ik hoop hem binnenkort eens in real life te mogen aanschouwen , maar wel als hij wat dieper op zijn poten staat .
Armsteun set bij de dealer kompleet 160 euro in kunstleer en 180 euro in leer ;D
See ya
Grtz Janneman
Tnx, ik kom snel eens langs !
Het eibach setje ligt al klaar,alleen even tijd vinden om naar de garage te kunnen gaan
om het te laten monteren :-)
De armsteun wil ik ook erg graag hebben maar met en met alles...
Tot snel !!!
Greeeeetz Steef
Zodra de verlaging gemonteerd is zal ik nieuwe foto's plaatsen. Ik kan niet wachten.
Mijn werk :-)
Een afspraak maken bij de garage moet nog gebeuren.
Een afspraak maken bij de garage moet nog gebeuren.
Laatst gewijzigd door Gast op 12 apr 2010, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Dat is helemaal kompleetSteef schreef: De armsteun wil ik ook erg graag hebben maar met en met alles...
Ik bedoelde eigenlijk, met en met iets veranderen. :-) haha
Ik ga eerst laten verlagen en opnieuw uitlijnen, dan kijk ik weer verders ..
Ciao
Ik ga eerst laten verlagen en opnieuw uitlijnen, dan kijk ik weer verders ..
Ciao
Alles op zijn tijd steef , maar keep posting the picca's
Zo, afspraak is gemaakt, aanstaande vrijdag de verlaging eronder.. auto een paar cm naar beneden.
;D
;D
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Keep us posted! Ben benieuwd naar de foto's!
*Maak alvast een mooie 'voor' foto, om de voor/na situatie goed te kunnen schetsen!
*Maak alvast een mooie 'voor' foto, om de voor/na situatie goed te kunnen schetsen!
Ik ben erg benieuwd.. wagen staat er al netjes bij zo.. goed dat je die sierstukjes eraf hebt gehaald!
Persoonlijk zou ik er originele sierstukjes opzetten.. zijn wat prijzig (60euro ofzo) maar dan heb je ook wel wat!
Persoonlijk zou ik er originele sierstukjes opzetten.. zijn wat prijzig (60euro ofzo) maar dan heb je ook wel wat!
Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Auto is vanavond of morgenvroeg pas klaar, staat al sinds vanmorgen op de brug maar de voorste schokbrekers
waren zeeeeeeer ernstig aan vervanging toe. Deze zijn besteld en zouden vanmiddag om 15.00uur binnenkomen.
Dan nog de eibach veren monteren en de gehele poten terug eronder zetten..
Uiteindelijk nog uitlijnen en dan klaar... leuk kostenplaatje weer :?
waren zeeeeeeer ernstig aan vervanging toe. Deze zijn besteld en zouden vanmiddag om 15.00uur binnenkomen.
Dan nog de eibach veren monteren en de gehele poten terug eronder zetten..
Uiteindelijk nog uitlijnen en dan klaar... leuk kostenplaatje weer :?
Re: Bmw 320i Sedan, eibach verlaging eronder, pag 1
Zo auto staat weer voor de deur ;D
Kan morgen weer terug naar garage, als ik het stuur los laat rijd ik binnen no time op de andere weghelft. Moet
constant tegensturen. Mooi uitgelijnd dus... (|
Op pagina 1 de foto's.
Betere kwaliteit foto's volgen nog, sommige zijn een beetje wazigggg...
Kan morgen weer terug naar garage, als ik het stuur los laat rijd ik binnen no time op de andere weghelft. Moet
constant tegensturen. Mooi uitgelijnd dus... (|
Op pagina 1 de foto's.
Betere kwaliteit foto's volgen nog, sommige zijn een beetje wazigggg...
Re: Bmw 320i Sedan, eibach verlaging eronder, pag 1
Kijk dat ziet er een stuk beter zo met die verlaging, tonen de velgen ook een stuk beter en vormt alles meer één geheel. Vreemd dat de auto nu opeens zo raar stuurt (trekt in het stuur). Toen mijn auto verlaagd is hebben we eerst zonder uitlijnen proefgereden en dat stuurde al gewoon strak. Voor de puntjes op de i is ie toen nog wel uitgelijnd maar dit was slechts fractioneel nodig.
Iets is er bij jou dus niet in de haak, hebben ze alles wel goed vastgezet en staat de auto links en rechts op dezelfde hoogte?
Iets is er bij jou dus niet in de haak, hebben ze alles wel goed vastgezet en staat de auto links en rechts op dezelfde hoogte?
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER