Bmw m3 bumper lip
- Coupe 318is
Bmw m3 bumper lip
Hallo heb laatst een m3 bumper gekocht bij hl automotive in ede maar weet iemand er iets van af of hij goed past of niet
moet hem namelijk nog wel spuiten, zag ook dat er een bumper lip bij zat maar hoe moet ik hem vast maken er zitten niet echt schorfjes bij ofzo kan ik die gewoon overal vandaan halen
moet hem namelijk nog wel spuiten, zag ook dat er een bumper lip bij zat maar hoe moet ik hem vast maken er zitten niet echt schorfjes bij ofzo kan ik die gewoon overal vandaan halen
Re: Bmw m3 bumper lip
kleine parkertjes ..met een klodder kit ? Of van die parkertjes met die erm hoe zeg je dat ..die je schroevjes vastzetten...zitten ook wel bij je speakers die dingen..ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel 

- Coupe 318is
Heb volgens mij wel een idee wat je bedoelt
zag namelijk wel een diy daarover maar vraag me af hoe ze daaraan kwamen, het is namelijk dat ik hem er echt goed op wil hebben zitten en niet zomaar vast wil maken zodat hij er twee of dire weken later op de snelweg eraf vliegt zodat ik helemaal zonder zit :? als iemand toevallig foto`s zou hebben zou ik ze graag willen zien

Die clipjes bedoelt ie zeker 

- Coupe 318is
Ja ik denk het het wel zo een diy gezien hier over eerst gaatjes boren dan van die plastic clipjes erin en dan die schroefjes. Is op zich helemaal geen gek idee, maar had zelf verwacht dat ze dat bij de bumper erbij zouden doen (|. Nu moet ik me rot zoeken voor die dingen
Laatst gewijzigd door Gast op 15 apr 2010, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Enige vorm van interpunctie toegepast
Reden: Enige vorm van interpunctie toegepast
Heb jij een M3 bumper van HL waar de lip niet aan vast zit? :?
Tip; ga even langs de plaatselijke schade hersteller.
Tip; ga even langs de plaatselijke schade hersteller.
zou hem met schroeven aan de binnenbumper maken kan hij ook niet gejat worden tenzij ze alles losschroeven zoals bij mij een keer met een orginele
bumper
en die lip schroef je er simpel onder

- Coupe 318is
Nou dat was het leuke ik had hem gekocht en die man van hl zegt zomaar uit het niets ja de bumperlip zit er los bij :? :? :? toen dacht ik ook al zal toch wel niet maar hij zei de schrroefjes zitten er ook in, dus ok ik naar huis ik kijken geen schroefjes
;( das niet zo mooi dacht ik ik terug bellen hij zegt ineens nee er zitten geen schroefjes bij die moet je zelf halen????
Dus nou ben ik op zoek naar die dingen maar kom niet verder dan die puggen voor in een gipsmuur.
http://www.understeer.com/lipspoiler.shtml
Kijk zelf maar het zijn die witte dingetjes.
;( das niet zo mooi dacht ik ik terug bellen hij zegt ineens nee er zitten geen schroefjes bij die moet je zelf halen????
Dus nou ben ik op zoek naar die dingen maar kom niet verder dan die puggen voor in een gipsmuur.
http://www.understeer.com/lipspoiler.shtml
Kijk zelf maar het zijn die witte dingetjes.
Ik heb zelf ook zo'n bumperlip.
Ik kan eventueel morgen even een foto sturen, van hoe het bij mij gemonteerd zit?
* dit is wel door de vorige eigenaar gedaan, maar het zit goed vast.
Ik kan eventueel morgen even een foto sturen, van hoe het bij mij gemonteerd zit?
* dit is wel door de vorige eigenaar gedaan, maar het zit goed vast.
slecht van de verkoper!
Je mag al blij wezen dattie nederlands kan en niet met afhaal nummertjes werkt 

- Coupe 318is
Ik wou net zeggen, het is wat anders als hij had gezegd nee ze zitten er niet bij dan had ik gewoon gedacht nou ok komt wel goed, was niet echt blij met de afhandeling het moest ook allemaal zo snel zo van gezien gezien en ga maar betalen, maar als je foto`s hebt heel graag dat zou ik erg op prijs stellen

hahahahahahahahha afhaalnumertje die is goed man maar HL is verder wel een goede zaak maar ze moeten inderdaad beter de zaakje op orde hebben zoals schroefjes enz.
Maar die schroeven kun je bij bmw gewoon halen ben je misschien een paar eu kwijt
Maar die schroeven kun je bij bmw gewoon halen ben je misschien een paar eu kwijt

Ik ben er helaas niet aan toe gekomen vandaag, ik stuur ze morgen even naar je toe!
HL is een goede zaak, alleen die 'oudere' werknemer daar, is totaal niet te verstaan.
Ik heb bij hun me complete verlichting laten veranderen, en ben er nog steeds erg blij mee!
HL is een goede zaak, alleen die 'oudere' werknemer daar, is totaal niet te verstaan.
Ik heb bij hun me complete verlichting laten veranderen, en ben er nog steeds erg blij mee!
- Coupe 318is
Nou dat denk ik det het handigtste is maar zou toch nog ff willen zien hoe het allemaal in elkaar zit weet ik het ook weer voor de volgende keer
hoef ik mijn hoofd daar ook niet meer over te breken (| LOL