MisterX 320CD 2004
MisterX 320CD 2004
verwijdering post
Laatst gewijzigd door misterx op 28 jun 2010, 08:51, 1 keer totaal gewijzigd.
My driving is rivaled only by the lightning bolts from the heavens!
Re: MisterX 320CD 2004
Welkom! Mooie wagen! Velgen zijn ook erg tof!
Inderdaad schitterende qp, welkom op het forum en vergeet je vooral niet aan te melden als couperijder bij de poll 'wie rijdt wat' 
Hele mooie velgen vind ik dat maar die uitlaat is niet echt mijn kopje thee..

Hele mooie velgen vind ik dat maar die uitlaat is niet echt mijn kopje thee..
Mooie bimmer.. heb je ook nog interieurfoto's?
en zitten er nog een beetje leuke opties op? 

Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Mooie wagen!
Alleen nog ff zakken, en andere uitlaat.
Alleen nog ff zakken, en andere uitlaat.
Thankx.
Interieur is eigenlijk heel simpel. Silverline uitvoering met een mechanische airco :?, business radio en multifunctionele stuur.
Verlagen hoeft van mij niet want ik wil ook op comfort rijden.
Ik vind de uitlaat wel weer wat hebben maar ik sta open voor suggesties.
Interieur is eigenlijk heel simpel. Silverline uitvoering met een mechanische airco :?, business radio en multifunctionele stuur.
-
Hoi,
Ik zag deze te koop staan bij mijn zoektocht naar een coupé diesel. Eerlijk gezegd vond ik deze de minst aantrekkelijke 320Cd. Die smoke knippers vind ik niet mooi, zou dat gelijk in witte knippers veranderen. Ik gok dat je deze voor ongeveer 11.000 gekocht hebt....
Ik ben wel blij dat je voor een bmw hebt gekozen.
Mag ik je vragen waarom je niet voor een 330Cd bent gegaan? Ik had ooit een 320d maar ik zoek nu een krachtigere motor....en ik ben nog altijd van mening dat een 6 cilinder met minimaal 3 liter de beste "Freude am Fahren"-beleving geeft.
Veel succes met je aankoop
Ik zag deze te koop staan bij mijn zoektocht naar een coupé diesel. Eerlijk gezegd vond ik deze de minst aantrekkelijke 320Cd. Die smoke knippers vind ik niet mooi, zou dat gelijk in witte knippers veranderen. Ik gok dat je deze voor ongeveer 11.000 gekocht hebt....
Mag ik je vragen waarom je niet voor een 330Cd bent gegaan? Ik had ooit een 320d maar ik zoek nu een krachtigere motor....en ik ben nog altijd van mening dat een 6 cilinder met minimaal 3 liter de beste "Freude am Fahren"-beleving geeft.
Wat dacht je hiervan, Eisenmann uitlaatje dus gewoon OO maar daar moet je wel wat centen voor neertellen dat dan weer wel, ik kan het weten want ik heb hem vrijdag binnen gekregenmisterx schreef:Thankx.

- Spoiler: Laat zien
Ik heb gelukkig voor deze gekozen. Initieel zag deze er ook het minste uit (uit alle te koop staande coupe's), maar de auto is puntgaaf. Totaal droge motor van alle kanten. Onderkant is als nieuw. Onderdelen op tijd vervangen en altijd onderhoud gehad. Is besteld in jan 2004 (navraag dealer) dus ook het model met goede turbo.Arnie330cd schreef:Hoi,
Keuringstation gaf aan zelden zo een mooie auto tegen te komen en een met een vriend van mij van het weekend lopen sleutel (preventief) en die gaf ook aan dat de auto perfect was.
Ik wilde eigenlijk ook voor een 330CD gaan, maar ging toch maar voor de wat goedkopere 320CD. Geen moment spijt van.
@ 320Driver
De einddemper 4x Ø 70 mm. Die is idd erg mooi
De einddemper 4x Ø 70 mm. Die is idd erg mooi
-
He mister X,
Ik kan nu wel zeggen dat ik je auto niet een van de mooiste vindt, maar jij hebt tenminst een bmw nu. Mijn droom 330cd heb ik op een haar na gemist en ik baal er ontzettend van....
Een ding is zeker met jou auto, je zal niet veel problemen ermee krijgen....o wacht.....je swirl flaps....ga je daar nog wat aan doen?
Ik kan nu wel zeggen dat ik je auto niet een van de mooiste vindt, maar jij hebt tenminst een bmw nu. Mijn droom 330cd heb ik op een haar na gemist en ik baal er ontzettend van....
Een ding is zeker met jou auto, je zal niet veel problemen ermee krijgen....o wacht.....je swirl flaps....ga je daar nog wat aan doen?
Die heb ik preventief bekeken afgelopen zaterdag. Schoongemaakt en weer teruggeplaatst. Ze zagen er goed uit, dus ik zag geen reden om ze te bypassen
Laatst gewijzigd door Gast op 20 apr 2010, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Super stak exemplaar!!!
inderdaad, wel even de uitlaat veranderen want dat is toch niet zo heel mooi imo :r
voor de rest super
inderdaad, wel even de uitlaat veranderen want dat is toch niet zo heel mooi imo :r
voor de rest super

8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Strakke coupe veel plezier en veel veilige kilometers ermee.
Lexus RX450h President Line