Maar ik ga wel rustig cruisen 150+ , heb daar al vaak genoeg 230 gereden ( teller ) en ik ga de ring ook niet op ...

Mooi kijken , naar bimmers en andere mooie wagens....
Ik rij vanaf Venlo mee ( woon zelf in Tegelen , dat is vlakbij ) ...

Vertel..B46 schreef:Trouwens, in principe is het verzamelpunt bij Arnhem niet nodig, via Venlo is voor Noord Nederland 3 kilometer omrijden
Waarschijnlijk bedoelt hij dat het vrij weinig uitmaakt of hij nu in Arnhem de grens over gaat of in Venlo, weinig verschil in totaal aantal km's namelijkDaniël schreef:Vertel..B46 schreef:Trouwens, in principe is het verzamelpunt bij Arnhem niet nodig, via Venlo is voor Noord Nederland 3 kilometer omrijden
Dat zal, maar ik moet vanuit het Noorden rijden. En Venlo is toch iets verder weg dan Arnhem om te verzamelen. Moet ik nog meer kilometers maken :p. Maar goed, als ik de enige ben vanuit dat verzamelpunt zou ik wel moeten, anders is ook zo saai..Johnny schreef:Waarschijnlijk bedoelt hij dat het vrij weinig uitmaakt of hij nu in Arnhem de grens over gaat of in Venlo, weinig verschil in totaal aantal km's namelijk
Via Arnhem (zie 1) is het vanaf Assen 402kmDaniël schreef:Vertel..B46 schreef:Trouwens, in principe is het verzamelpunt bij Arnhem niet nodig, via Venlo is voor Noord Nederland 3 kilometer omrijden