Nieuwe aanwinst, oldskool BBS...
Re: Nieuwe aanwinst, oldskool BBS...
Kan die achter niet nog iets omlaag?
Dat icm. Daniels opmerking heb je een MEGA dik apperaat! :~
Dat icm. Daniels opmerking heb je een MEGA dik apperaat! :~
Staat super! Vind ze alleen wat aan de kleine kant?
De velgen lijken (op de eerste foto) inderdaad te klein, dit komt waarschijnlijk omdat de vering nog niet helemaal is teruggezakt, na vervangen van de velgen, dus de auto staat wat hoog...
Ik vind ze ook wat te schraal, de Schnitzers die eronder zaten waren 8J breedt. Deze zijn 7,5J (en andere ET waarde?).
Ik ben helaas geen fan van spoorverbreders...
Super bedankt voor jullie reacties.
Ik vind ze ook wat te schraal, de Schnitzers die eronder zaten waren 8J breedt. Deze zijn 7,5J (en andere ET waarde?).
Ik ben helaas geen fan van spoorverbreders...
Super bedankt voor jullie reacties.
Velgen zien er net uit, goed werk
zullen wel wat uurtjes inzitten
zullen wel wat uurtjes inzitten
je hebt een soort spul wheel cleaner, dat uitbuit en dat spul spuit je erop en smeer je in met een kwasje en dan met een sponsje of tandenborstel na vegen! dan krijg je de roest er zo van af! een eitje!!! vergeet wel niet van die rubberen dokter handschoenen aan te doen want dat vreet egt je huid in als je er mee in contact komt! nog een tip: ga er niet met je neus boven hangen want het is sterk spul die geur en het kost maar 15 euro!
Ik heb het spul zelf gebruikt bij een vriend of grome velgen en die blinken wie een tiet weer!
succes ermee! en nice velgen zijn het ik zou ze zo willen hebben!
Grz Thomas.
Ik heb het spul zelf gebruikt bij een vriend of grome velgen en die blinken wie een tiet weer!
succes ermee! en nice velgen zijn het ik zou ze zo willen hebben!
Grz Thomas.
Netjes. BMW Styling 29 M Kruisspaak velgen (BBS RC 041/042). Je hebt dus 7.5" rondom?
Ik heb ze ook gehad, in breedset met 8.5" achter.
Heb ze uiteindelijk toch maar verkocht, want ik kon het maar niet verkroppen, dat ondanks dat ik de breedset had, deze velg achter geen diepere lip had t.o.v. de smallere velg voor. Dit i.t.t. alle andere M(3) breedset wielen.
Toen heb ik ze verkocht om een breedset BBS RS aan te schaffen.
Ik heb ze ook gehad, in breedset met 8.5" achter.
Heb ze uiteindelijk toch maar verkocht, want ik kon het maar niet verkroppen, dat ondanks dat ik de breedset had, deze velg achter geen diepere lip had t.o.v. de smallere velg voor. Dit i.t.t. alle andere M(3) breedset wielen.
Toen heb ik ze verkocht om een breedset BBS RS aan te schaffen.
Mr. OEM
En deze mooie velgen zijn te koop aangeboden. Tijd voor verandering!
Uiteraard blijft iedereen op de hoogte...
Zie: http://www.bmwportal.nl/aangeboden-f89/ ... 12247.html
Uiteraard blijft iedereen op de hoogte...
Zie: http://www.bmwportal.nl/aangeboden-f89/ ... 12247.html
kan inderdaad heel mooi worden!! ik zat er zelf ook aan te denken om hem matzwart te maken mijn bmw is wit dus dat leek mij leuk maar er zit 1 klein detail aan:P ik mis een naafkap dus me velgen zijn niet meer compleet! als iemand toevallig weet waar ik zoiets kan vinden GRAAG! bij de sloop hadden ze het niet liggen erg jammer. maar als er andere suggesties zijn over wat ik ervan kan maken zou ik dat erg waarderen.
Haha ja de dampen van de afbijt zijn heftig;) Maar top zeg! Ziet er goed uit
///M