Mijn 330CD! nieuwe Mod!
Re: Mijn 330CD! foto's carbon dak p.5
Hey arnie,
Ik wil wel even zeggen... De veranderingen die ik heb aan gebracht zijn alleen maar stickers(dus ook weer verwijderbaar)
en voor de rest heb ik eigenlijk nog niks veranderd.. Alleen staat wel de uitlaat op de planning alleen ik denk dat het daardoor geen pooerbak of kermis wagen word denk dat het alleen maar mooier der uit ziet..
Ik wil wel even zeggen... De veranderingen die ik heb aan gebracht zijn alleen maar stickers(dus ook weer verwijderbaar)
en voor de rest heb ik eigenlijk nog niks veranderd.. Alleen staat wel de uitlaat op de planning alleen ik denk dat het daardoor geen pooerbak of kermis wagen word denk dat het alleen maar mooier der uit ziet..
Laatst gewijzigd door Prins op 10 mei 2010, 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- marcovandaar
Mooie bak heb je daar!
Heb je topic doorgenomen en vind dat je wel goede mods gedaan hebt. Die eisenman zal er goed onderstaan, hoe die klinkt onder een diesel ben ik wel benieuwd.
Ik heb zelf ook een eisenman, de race versie, klinkt zeer goed. Bij mij zit er nog eens van voor naar achter 2 rechte pijpen onder. dus fat klinkt helemaal.
Je carbon dak vind ik wel geslaagd moet ik zeggen. Al vind ik hem wel te mat voor carbon. (als het gewoon zwart zou zijn, dan is mat :~ )
Keep up the modding zou ik zeggen!
@ Arnie, meestal alles wat je mod, kun je er allemaal weer af halen hoor. dus dat is geen probleem voor de waarde.
Heb je topic doorgenomen en vind dat je wel goede mods gedaan hebt. Die eisenman zal er goed onderstaan, hoe die klinkt onder een diesel ben ik wel benieuwd.
Ik heb zelf ook een eisenman, de race versie, klinkt zeer goed. Bij mij zit er nog eens van voor naar achter 2 rechte pijpen onder. dus fat klinkt helemaal.
Je carbon dak vind ik wel geslaagd moet ik zeggen. Al vind ik hem wel te mat voor carbon. (als het gewoon zwart zou zijn, dan is mat :~ )
Keep up the modding zou ik zeggen!
@ Arnie, meestal alles wat je mod, kun je er allemaal weer af halen hoor. dus dat is geen probleem voor de waarde.
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
heb vandaag aardig wat foto's gemaakt! de foto's volgen later vanavond en anders morgen...
@ Prins: heb je een om gestuurd.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Gister middaag even naar zeeland (nou niet zeelamd het eas nog zuid-holland.. Maar kwam dicht in de buurt ) gereden... Met als bedoeling voor nieuwe velgen kijken.. Toen ik daar de zaak uit kwam was het uiteindelijk velgen en een eibach setje geworden... Die eind mei alle 2 geplaatst gaan worden ik hoop met een beetje geluk dat het voor DAF is want dan kan ik daar heen komen als die echt helemaal af is!
Zal trouwens van het weekend de foto's plaatsen die ik gemaakt heb nu erg druk met werk en dat soort dingen...
Zal trouwens van het weekend de foto's plaatsen die ik gemaakt heb nu erg druk met werk en dat soort dingen...
Voor welke velgen heb je gekozen uiteindelijk?
Ik heb voor breyton race cs gekozen een breedset in 19" de zwarte met rood randje er op..,, foto's ervan staan op p2.. Ben wel heel blij met me keuze het kost wat maar dan krijg je ook wel wat ook!
Zijn mooie velgen zo te zien, ik heb de fotolink even werkend gemaakt voor je zodat de foto meteen zichtbaar is hier
Ik vind ze zelf ook heel mooi... Heb ze nog niet onder een e46 gezien in het echt dus ik ben benieuwd!
Oke dankje dat is wat makkelijker voor de andere die willen weten welke het geworden zijn:P
Oke dankje dat is wat makkelijker voor de andere die willen weten welke het geworden zijn:P
hele mooie velgen prins.
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...
Re: Mijn 330CD! nieuwe foto's
mooie pics, altijd leuk die rijdende foto's! (zie je ook eens hoe dat eruit ziet)