Zo als jullie kunnen leze bij voorstellen heb ik al eerder 2 Bmw's gehad

Aleen.... waren ze niet super
Dit was mijn eerste:

Deze had ik particulier gekocht met het een en andere kleine mankement die ik zelf goed kon opknappen
ff later begon mijn achterkant te bonken op de brug gezet achterass gescheurd maar omdat ik pas een operatie heb gehad door een ernstig ongeluk en mijn contract niet door werd verlengd kon ik niet inversteeren in de beemer,
Dus na lang zoeken heb ik een autohandelaar devonden die deze wel wou ruilen tegen een andere alleen omdat mijn achterass gescheurd was moest ik er wat bijleggen das goed zei ik zonder echt verder te kijken ,
toen was het deze geworden

( niet gewassen trouwens)
verder was hij goed alleen heb ik er een nieuw setje m6 velgen eronder gedaan omdat de oude velgen veel schade hadden waardoor ik 1 band aan gort heb gereden .
maar na verder onderzoek was ik de 10e eigenaar in 9 jaar en had die totaal 40.000 gelopen bij al die eigenaren deze auto was geiimporteerd bleek later .
na wat gekloot bleek het mij beter om ff iets goedkoopers te rijden en ff te sparen.
toen heb ik een celica t20 gekocht en heb ik werk gevonden

Omdat ik bij de toyota werk kon ik de onderdelen goedkoop aankomen (origineel)
Maar tog bleef het kriebelen om een bmw te rijden :~ dus zo doende heb ik mijn celica ingerolen voor een 318 is coupe uit '93
En deze heb ik voor de dagelijks gebruik en hobby.
Ik wil hem beetje opknappen zodoende dat hij perfect is en dan doorsparen voor een m3.

De foto's van de bmw volgen ik ben aan het verhuisen en de usb kabel van mijn phone liggen in een verhuisdoos ergens