Wat betekent een bobbel in de band?

Chiptuning, turbo's, onderstel, remmen, banden? Bespreek het hier.
Lexie

Re: Wat betekent een bobbel in de band?

Bericht door Lexie » 30 apr 2010, 12:11

Dit heb ik hem dus ook laten weten!
Een 'but' reactie terug gehad. Tja... ;( ;( ;(

Steef

Bericht door Steef » 01 mei 2010, 12:21

Als ik iets op marktplaats zet heb ik zoiets van ''wie het eerst komt, het eerst maalt'' . Je hebt mensen
die je 100 mails sturen over en weer en waar uiteindelijk niets uit komt. Weg is pech..

Je kunt nu wel boos op die persoon zijn maar je ziet zelf een vrij misschien goedkope, interessante set, dan
moet je een gok wagen, of meteen halen en je hebt ze, met de kans dat 1 velg niet meer gered kan worden of
je hebt een leuke set voor een hele leuke prijs. Jij gaat eerst dagen bekijken wat er aan de hand is met de velg of
kan zijn en iemand had zoiets van ik neem ze meteen. Tja dat is dat jammer zeg ik maar.

Succes met het vinden van een nieuwe set !! ;D

ultrAslan

Bericht door ultrAslan » 01 mei 2010, 12:28

bobbel in de band is canvasbreuk dus dit betekend dat je het band gewoon kunt vervangen want het kan aanleiding geven tot een klapband.. en das nog wel wat als je dat mee maakt, wordt je niet vrolijk van
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!

Lexie

Bericht door Lexie » 01 mei 2010, 13:55

Steef schreef:Als ik iets op marktplaats zet heb ik zoiets van ''wie het eerst komt, het eerst maalt'' . Je hebt mensen
die je 100 mails sturen over en weer en waar uiteindelijk niets uit komt. Weg is pech..

Succes met het vinden van een nieuwe set !! ;D

Ik begrijp je reactie, maar je zou de correspondentie moeten lezen, dan begrijp je mijn frustratie. Ik ga dit niet uitgebreid hier neer zetten, heeft geen zin.

We gaan maar vrolijk verder zoeken :)

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Performance en tuning”