Ja ik was ook verbaasd. Toen ik hem kocht leek de auto ook haast zwart. Een goede poetsbeurt doet wonderen.
Die balken in het interieur waar je het over hebt waren bij mij ook niet mooi meer. Bij mij zaten er daar twee lagen bekleding over elkaar heen die tegen elkaar gelijmd waren (schijnt origineel te zijn). Ik heb de bovenste laag stof er af getrokken, en de laag er onder bleek er nog wel goed uit te zien. Het is niet de allermooiste oplossing, maar het valt helemaal niet op.
Het scheelt veel gedoe om die balken er anders uit te halen. Dat kun je altijd nog een keer doen.
Voor de achterlichten zou ik voor rood/wit gaan, rood/smoke kan ook maar het contrast tussen de donkere lak en de witte lichten vind ik mooi staan. Kijk anders eens in mijn showroom
http://www.bmwportal.nl/showroom-f75/ni ... 10414.html om te kijken hoe het bij jouw kleur uitpakt. Deze witte achterlichten zijn al redelijk donker. Ik ga zelf ook nog voor een ander setje knippers voor en zijknippers om het een geheel te maken.