Wat is het topic dan precies? We mogen dus alleen specifiek over die 2 types praten?
Maar om even terug te komen op de vergelijking Alfa/BMW. Het mag ook wel dat een GTA (het toppertje van Alfa) sneller is dan de 330 (wat niet het toppertje van BMW is) Dus een eerlijke vergelijking is de dikste "gewonen" 156 tegen de 330.. Nogmaals, als ik de wegligging van de kleinste instap BMW vergelijk met een al weer wat betere 147, dan blijft de 147 heeel erg achter. De 147 wiebelt, heeft een vage versnellingsbak, maakt veel lawaai en is vanbinnen net een hoerenkast. Een 116 rijdt als een hele solide volwassen reisauto. Het enige mipunt wat ik tegenkwam is dat ie wat meer windgeruis heeft dan een 3 serie. En eigenlijk komt dat piepkleine 1.6 koffiemolentje nog best goed mee in het verkeer. De 2.0 versie van de 1 is al veel rapper dan de 2.0 147. Naast de Alfa, heb ik binnen een 1.5 jaar gereden
Fiat grande punto sport
Opel Astra
Volvo C30 (toppertje!)
BMW 116
Mercedes ML
Volvo xc90
Golf
Mitsubishi Lancer (ook niet best hoor :r )
Mitsubishi Outlander 2x (

)
BMW z4 coupe (h)
Fiat Croma :r
Mini cooper

Volvo S80 :z (boot)
Volvo s40
Volvo V50 (tot op heden) Deze hadden allen een heel stuk betere wegligging (behalve de Croma en de s80 maar da's een slagschip)
Zegt natuurlijk niks over de Brera, maar had echt mijn twijfels over het imago van Alfa gekregen.