snelle knipperlichten
snelle knipperlichten
Misschien begrijpen jullie nietmaar ik bedoel de knipperlichten en ik denk dat BMW het nu ook heeft,dus die net even langer blijven oplichten.Ik denk dat het sommige coupe of m3 wel standaard op zit. Maar met deze trucje is Alfa Romeo 166 een paar jaar geleden het eerst begonnen.Nou zou ik dit systeem op mijn auto ook willen hebben, maar ik weet niet of het een kwestie is om allen de knipperlicht-relay te verwisselen.Wie heeft hier ervaring hiermee of wie weet er een oplossing voor.
Bmw 318i 2003 facelift Automaat
Bmw 318i 1985 Type 1 Automaat
Re: snelle knipperlichten
foto heb ik gemaakt maar lukt nog niet om aan jullie door te geven
Je bedoelt toch niet LED he?
neen ik bedoel geen led verlichting. let bijvoorbeeld hoe de knipperlicht van de nieuwe vw golf het doet. ik bedoel de vertraging van knipperen
1 aanraking 3 keer knipperen dan? Dat heeft m'n leasebakkie ook~en tegenwoordig elke shenghai-auto ook! :p
volgens mij heeft niemand begrepen wat ik van de knipperlichten bedoel.Zou iemand wat beter kunnen verwoorden dan ik.Bedankt alvast.
Wat Jomeo bedoelt jongens is de snelheid waarmee de knipper aan en uit gaat! Dus ipv 3 x in 2 seconden wil hij dat ze 6x in 2 seconden aan en uit gaan.
Jomeo? de spijker op z'n kop?
Jomeo? de spijker op z'n kop?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 |
|

Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
nou. 330dm je hebt gelijk.Normaal is de brandt tijd gelijk aan de uit tijd. Maar ik bedoel inderdaad de brandtijd is ietsje langer. Ik denk dat de nieuwe coupe of m3 dat al standaard hebben. Denken jullie niet ook het met de relay te maken heeft.Er zal toch best iemand zijn dat die dat al heeft?
- Dutch Delight
Ik heb al een hoop beemers gezien maar dit nog nooit. Maar het kan misschien wel misschien kun je s bij de dealer navragen of er een vertragend relais tussenkan of zo? De nieuwe modellen zullen andere electronica hebben denk ik zo mocht dit veranderd zijn.jomeo schreef:nou. 330dm je hebt gelijk.Normaal is de brandt tijd gelijk aan de uit tijd. Maar ik bedoel inderdaad de brandtijd is ietsje langer. Ik denk dat de nieuwe coupe of m3 dat al standaard hebben. Denken jullie niet ook het met de relay te maken heeft.Er zal toch best iemand zijn dat die dat al heeft?

1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007
om dit onderwerp af te sluiten wil ik graag het volgende aan jullie mededelen.Ik denk dat het te maken heeft met led-lichten.want zoals ik al eerder zij,dit had ik al enkele jaren geleden ontdekt bij een alfa 166.Het gaf gewoon een ander effect.enkele weken geleden heb ik bij mijn auto de achterlichten vervangen door led lichten.Tot mijn verbazing ontdekte ik dat de resultaten had, wat ik eigenlijk had willen hebben.dus het kwam gewoon door de led lichten.die geven gewoon een ander effect,vertragend of juist versnellend.DUS JONGENS PROBLEEM OPGELOST!