Precies het is tenslotte een BMW
Zo in een nacht tijd 9 personen erbij, wordt een mooie opkomst.
Om even antwoord te geven op eerdere berichten: je kunt daar ter plekke betalen, ik raad wel aan om de bedragen zoveel mogelijk gepast mee te nemen
(€ 10,- pp)
Hoe mensen kunnen zien dat we van BMW Portal zijn is via een grote vlag/banner, jammer dat het met de kentekenplaten NU niet gelukt is maar we blijven er wel mee bezig voor toekomstige evenementen dus we hopen hier snel meer over te kunnen berichten.
Namens het moderatorteam zullen Daniel, B46, Griffendahl, Mac en ikzelf aanwezig zijn en Cliff maar die staat bij Schnitzer
Nog een puntje van aandacht, wellicht vinden degenen die zich hebben aangemeld het ook leuk om dit portal te steunen dmv een zelf te kiezen bedrag om zo ons te helpen met de kosten voor bmwportal en dan met name Daniel.
Waarom doneren?
In korte tijd zijn we gegroeid van twee forums (E36Forum en E46Forum) naar ruim 9 forums die allemaal te bezoeken zijn met één account onder de naam BMWPortal, een forum met meer dan 160.000 berichten en 9000 onderwerpen. Bij elkaar is dit ruim 626MB aan server ruimte. Dit houdt in dat het forum een eigen Dedicated server heeft en hier zijn kosten aan verbonden, welke nu nog door mij (Daniel) worden gedragen. Ik zal dit ook blijven doen, maar om het enigszins beheersbaar te maken en te houden heb ik voor een donatiesysteem gekozen.
Wat gebeurt er met het binnengekomen geld?
Alle inkomsten zullen ten behoeve van BMWPortal komen! Van de inkomsten zullen de forumkosten (server en domeinnamen) worden betaald. Met het geld dat eventueel overblijft, kunnen we prijzen geven bij een wedstrijd op het forum of op een BMWPortal activiteit.
klik hier