mijn E46 sedan uit brabant!!! nieuwe velgen besteld p10
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!! leer!!!! met foto's:D
Mooie auto en vooral een mooie kleur! Ook goed hoe de knipperlichten voor en achter erbij aansluiten!
dankje! de details maken het verschil he ik hou er van om de kleine details net iets anders te hebben dan andere..
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
- markkamphorst
Mooie fotokes man! is dat gemaakt nabij "het duits lijntje"?? ter hoogte waar?
vlakbij schijndel als je bij de Nachtegaal rechts (als je van boxtel naar schijndel rijdt) gaat
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
- markkamphorst
Ik weet waar t is dan... Ik woon namelijk in Schijndel! misschien heb ik je wel keer zien rijden...
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!gepoetst met foto's p7
weer een nieuwe update!
omdat 1 van mijn nieren los zat( was iets afgebroken) dacht ik, ik zal maar is nieuwe halen.. en wel matzwarte dit keer
ik moet er even aan wennen maar vind t wel mooi staan.. wat jullie?
gr jan
omdat 1 van mijn nieren los zat( was iets afgebroken) dacht ik, ik zal maar is nieuwe halen.. en wel matzwarte dit keer
ik moet er even aan wennen maar vind t wel mooi staan.. wat jullie?
gr jan
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!nieuwe update met foto's p8
Zwarte nieren vind ik ansich niet verkeerd... alleen vind ik bij die van jou de bovenkant niet mooi.... die zijn niet zoals OEM maar veel dikker...
- markkamphorst
het zijn ook E90 style nieren Ik vindt OEM mooier maar het misstaat je auto zeker niet!! en jij moet t mooi vinden...
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik vind ze spuuglelijk.
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
Dat dan weer wel idd
Ben er niet zo kapot van. Ik snap zoiezo die hele zwarte nieren hype niet. Het is juist een van de kenmerken van BMW, die chrome nieren! De angel eyes zien daarentegen wel erg netjes uit!
hey ik zie die mooie angel eyes bij jouw E46...vraag me af, kan je gewoon van die losse ringen kopen en die op je betsaande koplampen monteren?
ik ben het met jullie eens.. en heb ze weer teruggebracht, ik wilde eigenlijk de gewone e46 matzwarte maar die kon die niet leveren:S dus nu is de bimmer weer in deze staat:
stukken beter dacht ik zo!
en over de koplampen.. je kunt wel losse AEringen erin zetten maar die zijn niet zo 'gelig' die zijn echt wit.. eerder in mijn showroom heb ik die gehad. is overigens ook een leuke update als je niet je hele koplampen wilt vervangen
gr jan
stukken beter dacht ik zo!
en over de koplampen.. je kunt wel losse AEringen erin zetten maar die zijn niet zo 'gelig' die zijn echt wit.. eerder in mijn showroom heb ik die gehad. is overigens ook een leuke update als je niet je hele koplampen wilt vervangen
gr jan
- bjornc
Re: mijn E46 sedan uit brabant!!!nieuwe update, toch maar niet!
Jij laat je ook makkelijk omlullen
- Spoiler: Laat zien