Martijn's 320Ci Coupé APK nov 2011 en eigen Carport
Re: Martijn's 320Ci Coupé EISENMANN GEMONTEERD 26/4
Misschien een vreemde vraag maar een Eisenmann op een 318 heeft dat zin? of is het jammer voor de investering??
Zeer geslaagd
Ziet er netjes uit!
Welk diameter hebben de buizen weer?
2x76mm of 2x83mm?
Thanks
Welk diameter hebben de buizen weer?
2x76mm of 2x83mm?
Thanks
Damn! Lekker hoor!
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Staat mooi!
Keertje soundclip maken?
Keertje soundclip maken?
Dit ziet er toch wel gaaf uit Martijn Blijft een prachtige wagen.
Jij durft ...FareJecoS schreef:Misschien een vreemde vraag maar een Eisenmann op een 318 heeft dat zin?
Ziet er netje uit!
Komt e ook nog filmpje voor het geluid?
Komt e ook nog filmpje voor het geluid?
Hoezo?MindWarp schreef:Dit ziet er toch wel gaaf uit Martijn Blijft een prachtige wagen.
Jij durft ...FareJecoS schreef:Misschien een vreemde vraag maar een Eisenmann op een 318 heeft dat zin?
Hij doelt niet op die van Martijn... hij doelt op z'n eigen... een 18i...
Je bent een held ... dacht dat die van Martijn bedoeld werd pffoehey ... gelukkig maar ... lol
Serieus?Darudevampire schreef:2x70SKenduser schreef:2x76mm of 2x83mm?
Die lijken precies veel groter hoor...
Mja kan misschien door de close-up foto zijn...
Hahaha nee zo iets hoor je mij niet zeggen . Tenslotte ben ik nieuw hier, dus ik denk wel 10x na voordat ik wat zegMindWarp schreef:Je bent een held ... dacht dat die van Martijn bedoeld werd pffoehey ... gelukkig maar ... lol
Maar aan jullie reacties te lezen denk ik dat ik het antwoord wel weet
Natuurlijk kun je een Eisenmann op een 318 zetten, sterker nog ik heb deze op maat laten maken en op de onderkant stond gegrafeerd: "BMW 318 - 323i"
Zo lekker om net in de auto te stappen naar m'n werk en de sleutel om te draaien en vrrrrrrrroeemmmmmm dat geluid is echt zo dik! (h)
6 cilinders op rij klinken al heerlijk maar met de Eisenmann erbij helemaal, niet alleen buiten maar ook in de auto maakt ie een mooi geluid
En ja ik dacht er gisteren nog aan om een soundclip te maken toen hij in de garage stond maar volgende week gaat ie weer de garage in voor de airco dus dan zal ik er aan denken
Bedankt voor alle leuke reakties en voor de mensen die nog twijfelen over een Eisenmann...............DOEN!!
Nogmaals je betaald wel een kleine 600 Euro maar dan heb je een uitlaat waar je nooit geen omkijken meer naar hebt, die het mooist is afgewerkt en helemaal op maat voor jouw auto is gemaakt.
Zo lekker om net in de auto te stappen naar m'n werk en de sleutel om te draaien en vrrrrrrrroeemmmmmm dat geluid is echt zo dik! (h)
6 cilinders op rij klinken al heerlijk maar met de Eisenmann erbij helemaal, niet alleen buiten maar ook in de auto maakt ie een mooi geluid
En ja ik dacht er gisteren nog aan om een soundclip te maken toen hij in de garage stond maar volgende week gaat ie weer de garage in voor de airco dus dan zal ik er aan denken
Bedankt voor alle leuke reakties en voor de mensen die nog twijfelen over een Eisenmann...............DOEN!!
Nogmaals je betaald wel een kleine 600 Euro maar dan heb je een uitlaat waar je nooit geen omkijken meer naar hebt, die het mooist is afgewerkt en helemaal op maat voor jouw auto is gemaakt.