Bericht
door The_Green_Bullit » 22 mei 2010, 23:26
Met Hemelvaartsdag me bakkie helemaal gepoetst voor Edje's bmw meeting 16 mei stond gewoon een bijna nieuwe auto misschien hebben sommige van jullie hem wel zien staan. Was trouwens mooi weer heeft er trouwens iemand foto's van die dag of weet waar te staan want bij edje zelf op de website stond er nog niks, zo ja laat het me even weten al vast bedankt. Keek ik 2 weken terug eens een keer onder me motorkap zag ik dat me inlaat slang was gescheurd, en een week daarvoor zag ik dat me poly V riem een beetje haarscheurtjes had . Maar voor de rest geen problemen ofzo geen foutmeldingen tenminste niet op me combi en reed gewoon prima je merkt het alleen, als je blaast in in de scheur je merkt dat hij dan in zijn toeren zakt even. Poly V riem al 3 weken terug opgehaald bij de dealer ja een originele, en van de week was eindelijk me inlaat slang binnen bij de dealer. Dus mijn zondag is voor een deels gevuld, ach word mooi weer dus zit er niet zo mee en moet toch gebeuren. Ik zet in de ochtend de foto's erop moet ze nog maken |p. maar ik ga maar eens slapen word moe :z :z
grtz.
E36 320I coupe 02-1998 met 137.000 km Ingeruild
E46 330CI //M Executieve 01-2003 met 45.000