[Verzameltopic] - 24 Mei DAF Assen - Verzamelpunt Zwolle

Chucky

Re: [Verzameltopic] - 24 Mei DAF Assen - Verzamelpunt Zwolle

Bericht door Chucky » 23 mei 2010, 18:37

Heeeey, meetingpoint in Beilen??? hmmmm...

Ja Shell zal voor jullie zeker een goede optie zijn. Ik woon zelf in Beilen, mocht het daar te druk zijn ivm andere clubs dan kan je ook direct de 1e afslag na dat tankstation pakken. Rechtsonderaan die afrit zit een carpool plaats en discotheek L.E.F. (Voormalig Skopje) Met en heul grote P-plaats. Geen koffie, wel rust en wellicht foto gelegenheid.

Ik zie nog wel wat het wordt anders rij ik eerst wel even om om aan te haken. Lijkt me leuk in zo'n groep te rijden, al is het voor een kwartier... !!

O en het is al gezegd maar let vanaf Zwolle op voor KLPD en Regio politie! We hebben in Drenthe een aantal zitten die van bekeuren een sport maken! Een driepoot met camouflage net kom je hier echt tegen!

C u 2morrow!

Cheers

:///m:
E39 530D AT Carbon Schwarz, M-Pakket
--------Afbeelding------

Booth

Bericht door Booth » 23 mei 2010, 19:19

Aanwezig in Zwolle Mc Noord;
- Madness
- Aniel05
- Hennep
- Justme
- revs
- tino_90
- Dennis 330ci
- Booth
- bmwpeter
Quote van Daniel in BMWPortal | Zomerwielen Meet & Greet - 10 April 2011
Dnl schreef:Daar is Ivo! He-hè...

Madness
Contacteer:

Bericht door Madness » 23 mei 2010, 20:35

NielsE36 schreef:Prima plek lijkt me, maar is 6:30 niet wat vroeg? Als we om 8 uur in Assen moeten zijn is dat toch nog maar iets van 3 kwartier rijden?
Volgens google maps is het zon 45 minuten rijden richting het volgende meeting point, mocht dit iets sneller zijn scheelt het alleen maar weer!
Ga vaker naar assen en met evenement moet je zoals al aangegeven totaal niet te hard rijden want dan worden het dure dagjes weg.

Als het goed is heb ik in de eerste post ook beschreven waarom wij zo vroeg vertrekken, hierin staan alle tijden vermeld.

Gesloten

Terug naar “Evenementen & Meetings Archief”