Elke keer wanneer er een vogel op mijn auto poept en ik het niet gelijk er af haal dus binnen 2 a 3 dagen dan blijft het in mijn lak zitten!!! Ik krijg het er gewoon niet meer uit!
Maakt niet uit hoe hard ik boen en zelfs met kleien op de vogelpoepplekken gaat het er gewoon niet uit. Het is zo zonde vooral na het wassen zie je het vooral op de motorkap nog lichtjes zitten?
Ik hoop dat hier een middeltje voor is en jullie mij kunnen helpen.. Ik zal er morgen foto's van maken..
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Na lang zoeken en onderhandelen heb ik ze eindelijk kunnen bemachtigen.. de m3 evo's 19 inch replica's.
Na de alpina's verkocht te hebben, omdat de vermogen echt erg was afgenomen, had ik er veel spijt van achteraf, maar mijn tweede keuze waren altijd de evo's. Op marktplaats was ik steeds net te laat, waardoor ze elk keer snel verkocht waren. Gelukkig heb ik ze alsnog 2e hands voor een mooi prijsje kunnen kopen. Er zaten michelling pilot sport 2 (slicks onder) reed heeeeeeeel lekker , maar zou daar niet mee door de apk komen. Dus die heb ik opgespinned, daarna achter dunlop sportmaxx laten monteren en de voorbanden moeten nog vervangen worden. Dus ook nog door de apk zonder problemen.
Waarschijnlijk komt er over een maand een schroefset onder + spoorverbreders.
Nu de foto's: in het echt lijk het net chroom of gepolijst
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +