BMW 325i Touring - Titansilber
BMW 325i Touring - Titansilber
Hoi, zoals gevraagd in het voorstel rondje een foto van de binnenkant van de Touring (een nieuw matje zit er al in):
en nog de foto van de buitenkant:
Groet,
2.0TDI
en nog de foto van de buitenkant:
Groet,
2.0TDI
Re: BMW 325i Touring - Titansilber
mooi interieur, heb hetzelfde... alleen stuurvorkje is nog grijs bij mij , trouwens elke keer als ik die gebruikersnaam zie, denk ik dat ik op het VW 1K forum zit
Erg mooie E46, met een heerlijke motor
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
@J320T dat is te verklaren! Dit was namelijk zijn voorganger:
Zooo ik heb net sonniboys besteld voor mijn touring, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze aankomen. Nu nog op zoek naar een M schakelhoes pook dinges met 5 versnellingen, zit nu nl. een scheurtje in.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Das een mooi pookje! Site van Bimmerparts is niet bereikbaar --> Webshop in progress...
euh dat was dan zeker het 8 P forum?
Ik was net aan het klooien en zag dat er in de achterbak een zwart mapje ligt met een rood koordje. Ik denk zelf voor gereedschap, maar deze was leeg. Iemend een idee wat er allemaal in hoort?
Dat ziet er uit als een hele mooie auto!!!
heb je nog meer foto's?
heb je nog meer foto's?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Mijn vorig berichtje is niet geplaatst, maar ik heb een nieuw ruitenwisser pomp gekocht en deze vervangen. Ook heb ik de nep leren pook hoes (er zat een scheur in) vervangen voor een echt leren exemplaar. Ziet er mooier uit!
Alles bijelkaar in 10 minuten gefixed!
Helaas ook achter het net gevist op MP. Had mijn oog op een geborsteld alu sierlijsten set en mocht deze ook op komen halen, maar ze zijn aan iemand anders verkocht . Het zij zo....geduld is een schone zaak.
Alles bijelkaar in 10 minuten gefixed!
Helaas ook achter het net gevist op MP. Had mijn oog op een geborsteld alu sierlijsten set en mocht deze ook op komen halen, maar ze zijn aan iemand anders verkocht . Het zij zo....geduld is een schone zaak.
Ik wil mijn B en C stijlen in hoogglans zwart. Iemand een idee of je deze kunt vervangen of eventueel zelf in hoogglans zwart kunt spuiten?
Zomaar een plaatje
Mods: OEM dakdragers en OEM zonwering voor de achterste portieren.
Mods: OEM dakdragers en OEM zonwering voor de achterste portieren.
Blijft mooi zo een TIAG touring
de B & C stijlen bedoel je denk ik aan de buitenkant? die kan je namelijk kopen, zoeken naar hoogglans zwarte omlijsting, let ook op dat je de rand rondom je raam ook vervangt voor een hoogglans zwarte.... zit standaard op auto's met een M-Pakket.
gezien het feit dat je al de wielen uit het m pakket hebt is het nu nog een kwestie van de bumpers ook monteren en klaar is kees
of is een 330i voorbumper niks voor je?
de B & C stijlen bedoel je denk ik aan de buitenkant? die kan je namelijk kopen, zoeken naar hoogglans zwarte omlijsting, let ook op dat je de rand rondom je raam ook vervangt voor een hoogglans zwarte.... zit standaard op auto's met een M-Pakket.
gezien het feit dat je al de wielen uit het m pakket hebt is het nu nog een kwestie van de bumpers ook monteren en klaar is kees
of is een 330i voorbumper niks voor je?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM