Hallo mede forum leden,
Heb mijn Bimmer nu intussen al sinds Februari en kijk sindsdien minimaal1x per dag op het forum dus wordt het hoog tijd voor een introductie:
318i Touring executive uit 2001. Donkerblauw (oriëntblauw?). Van een kennis (eerste eigenaar) overgenomen met 129.000km op de klok.
1e ervaring: Proefrit, meteen verliefd. Reed hiervoor Volvo en die vond ik al degelijk, maar BMW zet alles toch weer even wat fijner en meer solide in elkaar.
2e ervaring: 5 minuten na aanschaf, meteen ontroostbaar. Gescheurd expansievat, alle koelvloeistof eruit. Gelukkig geen schade en sinsdien al 10.000 heerlijke km's en dat terwijl ik doordeweeks in een leasebak rij......
Heb intussen de knippers voor vervangen voor witte exemplaren, achter en zijkant twijfel ik nog over. De originele set 16 inch velgen vervangen door een set styling 44.
Weer wat wijzingingen doorgevoerd. Ging voor een short shift pookje even naar Hl in Ede, maar die hadden ze niet op voorraad (ze hebben trouwens erg veel niet voorraad, dus bel ff voordat je er naar toe rijdt). Om toch maar iets te kopen maar AE's laten installeren (krijg het helaas niet duidelijk op de foto met mijn hobbybob camera). Aangezien de knipperlichten er ook uit gingen meteen even smoke geprobeerd. Ik vind het veel beter staan dus ook meteen de zijkant ook maar gedaan. Ik weet dat er nog silvervisions in moeten!
Achterkant gaat geen smoke worden en ook geen led. Heb wel meteen short shift, matten en achterlichten besteld (rood wit). Vandaag winterbanden laten leggen om mijn setje style 46 velgen. Geen mooie set, dus dat worden straks lange maanden wanneer ze er weer onder gaan ;(
Grtz vanuit Nijmegen
318i Touring Executive uit Nijmegen
318i Touring Executive uit Nijmegen
Laatst gewijzigd door Bazzz op 04 okt 2010, 18:29, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: 318i Touring Executive uit Nijmegen
Welkom Touring collega, ik hoop dat je veel kilometers ermee mag maken.
Je hebt al gestemd in de poll? ( zie mijn onderschrift.... )
Je hebt al gestemd in de poll? ( zie mijn onderschrift.... )
- Spoiler: Laat zien
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Yep,
Kende de site al vanaf mijn aankoop, was alleen beetje laks met aanmelden
Kende de site al vanaf mijn aankoop, was alleen beetje laks met aanmelden
Welkom mooie nette E46.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Welkom op het forum. Mooie wagen heb je, al zou ik de rest ook van witte knippers voorzien.
;D
;D
Een BMW zonder CDV maakt rijden geweldig!!!
Tja, ik twijfel zelfs al over de witte die er nu inzitten. Ik vind ze te wit, heb op een duitse site deze gevonden:
http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... -::42.html
Past misschien beter bij de koplamp units omdat die best wel donker zijn, maar dan moeten er ook weer donkere units aan de zijkant en achterkant. En achter vind ik smoke weer te.... Heb al op showroom gekeken wie wat heeft, maar nog niemand gevonden die deze knippers heeft gemonteerd. Sta open voor suggesties!
http://www.carparts-online.de/shop/Teil ... -::42.html
Past misschien beter bij de koplamp units omdat die best wel donker zijn, maar dan moeten er ook weer donkere units aan de zijkant en achterkant. En achter vind ik smoke weer te.... Heb al op showroom gekeken wie wat heeft, maar nog niemand gevonden die deze knippers heeft gemonteerd. Sta open voor suggesties!
Laatst gewijzigd door Gast op 10 jun 2010, 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Welkom en mooie touring heb je daar.
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line