BMW E46 M3 Occasions
Re: E46 M3 Occasions
Wishful thinking?
Ik vind het gewoon ronduit onbeschoft om zo'n prijs te durven bieden. Wat denken die gasten wel niet???
Ik vind het gewoon ronduit onbeschoft om zo'n prijs te durven bieden. Wat denken die gasten wel niet???
onnodige reactie verwijderd.
Moderatoropmerking Opt1mus
Goed, om dan maar weer on-topic te komen:
http://link.marktplaats.nl/351006392
Mooie Individual en knettervol opties!
Prijs vind ik voor de kilometerstand en bouwjaar ook wel aan de normale kant.
EDIT: Jammer dan weer van die geurverfrisser aan de binnenspiegel... Zo'n interieur hoort imo naar vers leer te ruiken!
http://link.marktplaats.nl/351006392
Mooie Individual en knettervol opties!
Prijs vind ik voor de kilometerstand en bouwjaar ook wel aan de normale kant.
EDIT: Jammer dan weer van die geurverfrisser aan de binnenspiegel... Zo'n interieur hoort imo naar vers leer te ruiken!
Is deze niet van een (ex) forumlid ? Erg mooie
trouwens :~
Klopt. Deze is van M535I.
Hier vind je het showroomtopic van die M3.
Om eerlijk te zijn is de prijs misschien wat hoog, maar daar heb je natuurlijk wel een unieke M3 voor, van 2005 met een goede km.stand. Verder zijn alle opties ook wel aanwezig, alleen moet je wel houden van de (interieur)kleur.
Hier vind je het showroomtopic van die M3.
Om eerlijk te zijn is de prijs misschien wat hoog, maar daar heb je natuurlijk wel een unieke M3 voor, van 2005 met een goede km.stand. Verder zijn alle opties ook wel aanwezig, alleen moet je wel houden van de (interieur)kleur.
www. M3 register .nl
De M3 is inderdaad van mij hij hoeft niet maar mag weg. Als deze verkocht is ga ik voor een mooie 335i kijken.
@B46 vergelijken met andere M3's met deze opties en km stand is deze wel de goedkoopste wat te koop staat.
Ik vindt m redelijk geprijst ik heb hem ook niet hoger gezet omdat mensen op moment gewoon geen dure auto tegenwoordig willen hebben. Er staat 1 op met geloof ik 120.000km voor 34.900 en 1 duitse voor 23500 met 151.000. Dan vindt ik de mijne toch niet zo duur gezien het een individual is en bomvol opties.
@B46 vergelijken met andere M3's met deze opties en km stand is deze wel de goedkoopste wat te koop staat.
Ik vindt m redelijk geprijst ik heb hem ook niet hoger gezet omdat mensen op moment gewoon geen dure auto tegenwoordig willen hebben. Er staat 1 op met geloof ik 120.000km voor 34.900 en 1 duitse voor 23500 met 151.000. Dan vindt ik de mijne toch niet zo duur gezien het een individual is en bomvol opties.
M, the Most Powerful Letter in the World!
this massa uitverkoop op marktplaats lijkt et, staan er veel tekoop nu...
Alleen maar goed voor de mensen die nog op zoek zijn naar een
3
Daar kan ik me toe rekenen
Daar kan ik me toe rekenen
BMW M3 Coupé
BJ. 1-2001
KM. 141.163
Pluspunten; Origineel Nederlands, Navi, Vol leer, HK, Redelijke Kmstand voor een '01, Historie+NAP, Scherpe prijs
Minpunten; Begin 2001, Geen 19", Houtinleg, Geen stoelverwarming/volle knoppenbalk....

€ 17.999,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
BJ. 1-2001
KM. 141.163
Pluspunten; Origineel Nederlands, Navi, Vol leer, HK, Redelijke Kmstand voor een '01, Historie+NAP, Scherpe prijs
Minpunten; Begin 2001, Geen 19", Houtinleg, Geen stoelverwarming/volle knoppenbalk....

€ 17.999,- (klik hier om naar de advertentie te gaan!)
www. M3 register .nl
Vindt t toch veel km voor een M3 of die nou van 01 is of niet. Ook heeft die geen SMG.
M, the Most Powerful Letter in the World!
SMG of Handbak is eigenlijk geen voor- of nadeel, da's puur wat men zoekt eigenlijk. Er zijn genoeg mensen die juist op zoek zijn naar een handgeschakelde.
Buiten het feit dat SMG niet leverbaar was begin 2001 op de M3
Km.stand voor dat bouwjaar, en zeker voor die prijs, is gewoon redelijk. Staan genoeg M3's met 170dkm of zelfs 200+dkm voor meer te koop....
Aan de andere kant, zet er eens OEM 19" onder, een 16:9 Monitor met MK4 computer, zwarte/black cube interieurlijsten en je zit ook zo richting de 22-23k....
Buiten het feit dat SMG niet leverbaar was begin 2001 op de M3
Km.stand voor dat bouwjaar, en zeker voor die prijs, is gewoon redelijk. Staan genoeg M3's met 170dkm of zelfs 200+dkm voor meer te koop....
Aan de andere kant, zet er eens OEM 19" onder, een 16:9 Monitor met MK4 computer, zwarte/black cube interieurlijsten en je zit ook zo richting de 22-23k....
www. M3 register .nl
€ 17.999, afdingen naar 16500,- en je hebt een leuk alledaagse gooi en smijt wagentje die je op kan rijden naar 200.000km en wellicht later nog 14,5 ervoor krijgen voor verkoop 
//.00.-// > /.-////.-///.-
- marcovandaar
Wat bekend over deze m3? Bmw m3 - 2003 - 114.xxx KM
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Als dit er al bij staat zegt het voor mij al niet veel goeds 
"Verborgen gebreken zullen hoe dan ook blijven voorkomen"
"Verborgen gebreken zullen hoe dan ook blijven voorkomen"
vind dat iig wel eerlijk... beter dan "Geen deukjes of krasjes.... nieuwstaat", dat wil ik graag geloven bij 0km op de teller