325Ci ///M - Verkocht
Re: 325Ci ///M: Nieuwe foto`s
Dan heb je inderdaad echt een goedkope variant erin ;(..
Gewoon voor een OEM setje gaan, moet je net tegen aan lopen.. Wellicht schade auto´s in de gaten houden?
Gewoon voor een OEM setje gaan, moet je net tegen aan lopen.. Wellicht schade auto´s in de gaten houden?
je stond gister naast me bij de stoplichten richting weert.. ter hoogte van de mac. toevallig geen blauwe e61 gezien ? 

//.00.-// > /.-////.-///.-
Ik sluit me bij de rest aan..
Mooie foto's.. Auto ziet er ook goed uit met deze velgen.. 

330CI SMG - 2002 - M-Sport package
De aanschaf van OEM LED achterlichten valt opzich nog wel mee. Bij mij moet er alleen nog een nieuwe lichtmodule in die ook nog eens opnieuw ingelezen moet worden door de dealer, dat maakt een stuk prijzigerDan heb je inderdaad echt een goedkope variant erin ..

Dat kan kloppen! Nee niet op gelet eigenlijk! Is dat jouw wagen dan?je stond gister naast me bij de stoplichten richting weert.. ter hoogte van de mac. toevallig geen blauwe e61 gezien ?
Re: 325Ci ///M: Nieuw modje
Van de week nog een klein subtiel modje uitgevoerd:
Een verlicht ///M Shortshift pookje

Een verlicht ///M Shortshift pookje

Netjes.. 

M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Errug mooi hoor!
Super! Die staat ook nog op mijn mod-lijstje! 

Heb hem er ook in zitten..! erg netjes hoor! 

Suzuki Alto 1991 0.8L 38PK >> Mazda 323F 1995 1.8L 116PK >> BMW 2000 323Ci 2.5L 170PK
Bedankt nog voor de tip Vesunis! Wist uberhaupt niet dat ze bestonden!
Re: 325Ci ///M: 16:9 Navigatie
Vorige week heb ik een 16:9 navigatiesysteem ingebouwd in de auto (thnx to Bertus).
Een hels karweitje maar dat is het zeker waard! Het interieur is voor mij nu helemaal af dus bij deze de foto`s van mijn (voorlopig) laatste mod:

Een hels karweitje maar dat is het zeker waard! Het interieur is voor mij nu helemaal af dus bij deze de foto`s van mijn (voorlopig) laatste mod:

Zooo ... Jij laat er ook geen gras over groeien! 

Thanx! Ook zelf ingebouwd Ruud?