Hee, ik hier?
Hee, ik hier?
Ik zal me even voorstellen:
Stefan, 24 jaar oud, en ga eind van dit jaar mijn eerste auto kopen, een E46 330i.
Heb vooralsnog weinig verstand van de techniek van deze bakken maar hoop door er genoeg van te lezen er al aardig wat vanaf te wten als ik er een heb.
Groet
Stefan, 24 jaar oud, en ga eind van dit jaar mijn eerste auto kopen, een E46 330i.
Heb vooralsnog weinig verstand van de techniek van deze bakken maar hoop door er genoeg van te lezen er al aardig wat vanaf te wten als ik er een heb.
Groet
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: Hee, ik hier?
Welkom Stefan!
Poeh; als eerste auto een 330. Doe je goed
Verder veel plezier gewenst op 't forum.
Poeh; als eerste auto een 330. Doe je goed
Verder veel plezier gewenst op 't forum.
Stefan van harte welkom op het forum hiero en veel plezier met het vinden van een mooie E46
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
- DJLeonardo
...op zich een goeie keuze. Wat zijn je overwegingen om voor een 330i te gaan?
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Oh, was dit topic helemaal uit het oog verloren, mijn excuses.
@ hierboven:
Op dit moment woon ik nog thuis maar heb wel een baan dus hou voor mijn doen (net student af) bakken met geld over
Zodra ik een huisje wil enzo, is een leuke BMW voor mij niet meer te betalen, en ben ik 50 voor ik pas weer een salaris heb waarvan ik een huis én een auto kan betalen.
Daarom pak ik het nu goed aan en rijdt een poosje een leuke auto, voor ik het huis uit ga (wordt toch ook wel een keer tijd ) en noodgedwongen over moet op een 3cilinder.
@ hierboven:
Op dit moment woon ik nog thuis maar heb wel een baan dus hou voor mijn doen (net student af) bakken met geld over
Zodra ik een huisje wil enzo, is een leuke BMW voor mij niet meer te betalen, en ben ik 50 voor ik pas weer een salaris heb waarvan ik een huis én een auto kan betalen.
Daarom pak ik het nu goed aan en rijdt een poosje een leuke auto, voor ik het huis uit ga (wordt toch ook wel een keer tijd ) en noodgedwongen over moet op een 3cilinder.
Aangezien je die 330i waarschijnlijk de eerste jaren niet zal willen inruilen voor iets kleiners denk ik dat je voorlopig nog wel een tijdje thuis zal blijven wonen.
Laatst gewijzigd door Gast op 27 jul 2010, 15:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Precies zo denk ik er ook over
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Tja opzich zit ik prima bij mijn ouders in ook, heb de zolder voor mezelf, en we hebben geen last van elkaar. Ken er zat die pas op hun 27e de deur uitgingen ofzo. Wellicht zit ik hier dus nog een poosje.
Heel herkenbaar
Laatst gewijzigd door Gast op 06 okt 2010, 06:17, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wat een praatjes heb je dat ding nu al gekocht dan?? :-)
-
Ah,
die link had ik nog niet gelegd. Is dus een uitermate strakke mooie wagen geworden!
die link had ik nog niet gelegd. Is dus een uitermate strakke mooie wagen geworden!