comfortsluiting, afstandbediening, ramen
comfortsluiting, afstandbediening, ramen
Hi,
Als ik met mijn originele sleutel het alarm eraf haal en die knop langer inhoud, gaan de ramen netjes open leuke gadget.
Maar met sluiten doet hij dit niet??? Is dat normaal, is dat optioneel in te stellen of heb ik me eerste storing gevonden
Als ik de sleutel in de deur zelf doe, kan ik overigens wel de ramen van buitenaf dicht krijgen...
Als ik met mijn originele sleutel het alarm eraf haal en die knop langer inhoud, gaan de ramen netjes open leuke gadget.
Maar met sluiten doet hij dit niet??? Is dat normaal, is dat optioneel in te stellen of heb ik me eerste storing gevonden
Als ik de sleutel in de deur zelf doe, kan ik overigens wel de ramen van buitenaf dicht krijgen...
Re: comfortsluiting, afstandbediening, ramen
Met de vergrendelenknop moet dat ook kunnen, als je die ingedrukt houdt gaan de ramen omhoog, dit is een voorkeursinstelling.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Kun je ook instellen dat als je de auto op slot doet, de ramen ook automatisch dichtgaan? (zonder een extra keer te drukken, of de knop lang in te houden?)
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
neej dat kan niet, je moet hem lang ingedrukt houden
Laatst gewijzigd door Opt1mus op 02 jun 2010, 17:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Reden: quote van voorgaand bericht verwijderd, zie forumregels mbt quoten
Liever een ster in de voorruit dan op de motorkap !!
Das jammer.....
Kheb al weet ik niet hoevaak het dakraam of zomaar een raam open laten staan...dit zou verholpe zijn als de ramen dichtgingen bij het sluiten (iets wat mijn E36 wel al deed...)
Kheb al weet ik niet hoevaak het dakraam of zomaar een raam open laten staan...dit zou verholpe zijn als de ramen dichtgingen bij het sluiten (iets wat mijn E36 wel al deed...)
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
aha, is dus gewoon een instelling. dank je
De functie die je hebt met alles dicht en op slot met 1 druk op de knop zal waarschijnlijk dan
ingebouwd zijn door een aftermarket alarm of C.V
ingebouwd zijn door een aftermarket alarm of C.V
- Robbiegoal
Is inderdaad een voorkeursinstelling. Bij een coupé is het echter nooit mogelijk de achterramen met de afstandbediening te sluiten. Dat kan wel via het slot.
Schijnt zo te zijn omdat er geen drukbeveiliging op de uitzetraampjes zit.
Schijnt zo te zijn omdat er geen drukbeveiliging op de uitzetraampjes zit.
Dat van die achterraampjes is knap kl*te vind ik.
Ze gaan wel meteen open maar idd niet zelf dicht. Is dit eventueel aan te passen via voorkeur instellingen? Bijvoorbeeld dat die achterraampjes lekker dicht blijven bij het openen van de ramen /dakraam via de AB?
Ze gaan wel meteen open maar idd niet zelf dicht. Is dit eventueel aan te passen via voorkeur instellingen? Bijvoorbeeld dat die achterraampjes lekker dicht blijven bij het openen van de ramen /dakraam via de AB?
Ja dat kan:
http://www.gerritspeek.nl/bmw_obd-progman-e46.html
http://www.gerritspeek.nl/bmw_obd-progman-e46.html
GerritSpeek schreef:comfortopening afstandsbediening zonder uitzetruiten [rc conven.opener w/out vent window] (actief / niet-actief)
als de instelling actief is, worden de uitzetruiten bij het comfortopenen via de afstandsbediening niet geopend; voorwaarde is dat de instelling 'comfortopenen via de afstandsbediening' actief is
alleen E46 coupé met basismodule vanaf softwareversie SW1.5
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
- Boarder327
ik heb dit probleem ook,terwijl dit van te voren wel werkte.Dus een voorkeursinstelling kan het denk ik niet zijn.Ik neem aan dat de voorkeursinstelling betekent dat de ramen via de sleutel open en dicht gaan ,en niet alleen maar open.
- Robbiegoal
Bij mijn weten kan ook niet met de voorkeursinstellingen gerealiseerd worden dat je met de AB de uitzetraampjes dicht krijgt. Open wel inderdaad.
Ben zelf ook bij Gerrit geweest overigens.
Ben zelf ook bij Gerrit geweest overigens.
Alsk ik met mijn AB de sluitknop ingeduwd houd, sluiten de ramen gewoon hoor. Was standaard bij mij.