krakend geluid
- yellowness
krakend geluid
beste leden,
sindskort kraakt mijn auto bij stapvoet rijden. als ik snel rij niet en ook niet over drempels. ik merk het heel erg als ik garage inrij of ergens parkeer, heel lichtjes gekraak achterin. schokdempers kan het niet liggen want die zijn al tijdje geleden vernieuwd. en subframe is ook niet gescheurd.
hebben jullie enige idee wat het kan zijn.
ik hoop dat ik hier wat advies kan krijgen.
b.v.d kevin
sindskort kraakt mijn auto bij stapvoet rijden. als ik snel rij niet en ook niet over drempels. ik merk het heel erg als ik garage inrij of ergens parkeer, heel lichtjes gekraak achterin. schokdempers kan het niet liggen want die zijn al tijdje geleden vernieuwd. en subframe is ook niet gescheurd.
hebben jullie enige idee wat het kan zijn.
ik hoop dat ik hier wat advies kan krijgen.
b.v.d kevin
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: krakend geluid
Een gebroken veer, waarschijnlijk.
of de rubbers waar de veer in ligt 
wordt vaak vergeten bij het vervangen van de veren/ schokkers om even schoon te maken en in te vetten.

wordt vaak vergeten bij het vervangen van de veren/ schokkers om even schoon te maken en in te vetten.
Of de tussenlagers van de schokdemper...vaak als die versleten zijn begint ook van alles te kraken achterin...
- yellowness
3 weken geleden zijn de lagers van de schokdempers vervangen met de schokdemper. maar is dat niet hetzelfde lagers met de veren dan ? want voglende week ga ik weer terug naar Gerrits jonkers. en gebroken veer moet je gelijk kunnen zien toch.
kan het niet aan de achterstabilisator rubbers liggen ? daar dacht ik aan.
kan het niet aan de achterstabilisator rubbers liggen ? daar dacht ik aan.
Dat is ook nog een optie.
Gewoon alles ff checken. Meestal valt het wel mee.
Gewoon alles ff checken. Meestal valt het wel mee.