330CI SMG ///M - Eindelijk .. uitlaatsysteem is gemonteerd!!
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Bedankt voor jullie reacties Antwoord op de vraag van BMW freak over het comfort.. Klinkt heel raar maar met dit schroefset merk ik eigenlijk geen verschil met comfort, vergeleken met mijn eerdere M-tech onderstel met Eibach sportline veren. Het enigste waar je natuurlijk wel rekening mee moet houden is je hoogte van je auto. Drempels en dergelijk kan je toch wel met een redelijke snelheid nemen, maar er is een grens natuurlijk. Maar zodra je op een open stuk weg komt met een chicane of s-bocht wordt het pas leuk rijden.
Hier nog een foto van het schroefset nieuw uit de doos
Hier nog een foto van het schroefset nieuw uit de doos
330CI SMG - 2002 - M-Sport package
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Ziet er echt super uit, jouw velgen zijn echt fantastisch... Heb ze destijds ook gezien, maar onder een sedan gaan die helaas met geen mogelijkheid passen
Echt een super gezicht zo Maar als het echt moet heb ik nog wel 1 zeikpuntje
Echt een super gezicht zo Maar als het echt moet heb ik nog wel 1 zeikpuntje
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Ziet er super dik uit zo!!!!
omlaag met die handel haha!!!
mijn complimenten
@ griff: wat is dat '' zeik'' puntje dan?
omlaag met die handel haha!!!
mijn complimenten
@ griff: wat is dat '' zeik'' puntje dan?
8 jaar na verkoop mijn oude liefde weer terug gekocht! E46 330 IAM
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Bedankt voor de reacties @ Griff.. Je mag je zeikpuntje aan geven hoor.. kan het wel verdragen .. ben benieuwd wat je nog dwars zit eigenlijk
Laatst gewijzigd door BMW 330CI op 14 jun 2010, 16:36, 2 keer totaal gewijzigd.
330CI SMG - 2002 - M-Sport package
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
DENK M spiegels .. Maar die staan nog op het lijstje, dus twijfel of die dat bedoeld :p..
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Je knipperlichten... Ik heb ze zelf ook gehad en dacht dat ik het mooi vond, totdat ik een keer de originelen weer gemonteerd had na een verse wasbeurt. Da's eigenlijk toch wel veel mooier namelijkBMW 330CI schreef:@ Griff.. Je mag je zeikpuntje aan geven hoor.. kan het wel verdragen .. ben benieuwd wat je nog dwars zit eigenlijk
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
wagen ziet er super uit na de verlaging, velgen ook in 1 keer super
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Helaas is dit niet mijn cup of tea, vind de velgen veel te breed. Ik bedoel daarmee dat de velg eerst naar binnen loopt en daarna weer extreem naar buiten zodat het allemaal nog breder lijkt. M'n broer had in z'n jonge jaren een Kadett GSI waar ook dit type velg op lag, toen vond ik dat erg mooi maar ik wordt te oud denk ik. x|
Schroefset staat hem wel heel goed en gelukkig dat over smaak niet te twisten valt, verders toppie auto hoor
Schroefset staat hem wel heel goed en gelukkig dat over smaak niet te twisten valt, verders toppie auto hoor
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
in 1 woord: Gruwelijk!! :~ en die velgen zijn ook echt fantastisch!!
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Grappig, normaalgesproken ben ik het hier echt helemaal mee eens... Maar deze velgen hebben hier in mijn ogen op de een of andere manier wel een mooie balans in gevonden, niet een extreem bol velg profiel en toch een mooie lipbmwpeter schreef:Ik bedoel daarmee dat de velg eerst naar binnen loopt en daarna weer extreem naar buiten zodat het allemaal nog breder lijkt.
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Echt een super strakke coupe
Alleen die velgen achter staan naar mijn idee niet echt lekker, beïnvloedt het je rijgedrag niet negatief??
En persoonlijk ben ik er ook geen liefhebber van.
Alleen die velgen achter staan naar mijn idee niet echt lekker, beïnvloedt het je rijgedrag niet negatief??
En persoonlijk ben ik er ook geen liefhebber van.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
Woow! Wat een dikke beemer
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
@ Griff wat de knipperlichten betreft, heb er ook lang over getwijfeld of ik de OEM of Depo Smoke lichten zou pakken. Vind opzich die smoke lichten wel mooi staan op een zwarte auto en mocht ik het beu zijn kan ik altijd nog switchen..
@ bofkont. De stand van de achterste velgen is niks mee hoor, door de extreme verlaging hebben de wielen wat meer negatief camber gekregen. Voor de gene die niet weten wat een camber op je wielen betekend, is of wat voor nut het heeft, hier een korte omschrijving
............................................................................................
CAMBER is meestal rond de -½ tot -5½ graden. (negatief)
Tijdens het nemen van een bocht zal de koets/body van de auto gaan rollen/hellen.
Dit zorgt voor meer positief camber op de wielen.
Negatief camber zal dit effect compenseren, met als resultaat meer grip en stabiliteit tijdens het nemen van bochten.
Tevens; Negatief camber zorgt voor een kracht op de wielen die we "camber-thrust" noemen.
Deze zal de wielen naar het midden van de auto willen drukken.
Als de auto rechtuit gaat zullen de camber-thrust krachten van het linker- en rechter-wiel mekaar opheffen. Dit zorgt voor een betere "rechtuitstabiliteit"
Bij bijv. een linkerbocht zal het linker wiel willen gaan "liften" van een beetje tot soms helemaal los. Dan zorgt de camber-th rust van het rechterwiel ervoor dat de bocht nog scherper genomen wordt; Er ontstaat dan "over-stuur"
Daarom proberen engineers er voor te zorgen dat er altijd nog een -½ graad negatief camber overblijft tijdens het nemen van een bocht, in volledig ingeveerde toestand.
Dan werkt de camber-thrust namelijk het beste
...............................................................................
Het enigste nadeel is dat het zorgt voor slijtage aan de binnenzijde van de banden tijdens rechtuit rijden. maar goed je hebt altijd voor en nadelen natuurlijk. Maar zoals je leest heeft het eigenlijk alleen maar voordelen op je rijgedrag
Voor degene die niet helemaal weg van deze velgen.. smaken verschillen zeg ik altijd, is maar goed ook, anders is het maar saai op de wereld
@ bofkont. De stand van de achterste velgen is niks mee hoor, door de extreme verlaging hebben de wielen wat meer negatief camber gekregen. Voor de gene die niet weten wat een camber op je wielen betekend, is of wat voor nut het heeft, hier een korte omschrijving
............................................................................................
CAMBER is meestal rond de -½ tot -5½ graden. (negatief)
Tijdens het nemen van een bocht zal de koets/body van de auto gaan rollen/hellen.
Dit zorgt voor meer positief camber op de wielen.
Negatief camber zal dit effect compenseren, met als resultaat meer grip en stabiliteit tijdens het nemen van bochten.
Tevens; Negatief camber zorgt voor een kracht op de wielen die we "camber-thrust" noemen.
Deze zal de wielen naar het midden van de auto willen drukken.
Als de auto rechtuit gaat zullen de camber-thrust krachten van het linker- en rechter-wiel mekaar opheffen. Dit zorgt voor een betere "rechtuitstabiliteit"
Bij bijv. een linkerbocht zal het linker wiel willen gaan "liften" van een beetje tot soms helemaal los. Dan zorgt de camber-th rust van het rechterwiel ervoor dat de bocht nog scherper genomen wordt; Er ontstaat dan "over-stuur"
Daarom proberen engineers er voor te zorgen dat er altijd nog een -½ graad negatief camber overblijft tijdens het nemen van een bocht, in volledig ingeveerde toestand.
Dan werkt de camber-thrust namelijk het beste
...............................................................................
Het enigste nadeel is dat het zorgt voor slijtage aan de binnenzijde van de banden tijdens rechtuit rijden. maar goed je hebt altijd voor en nadelen natuurlijk. Maar zoals je leest heeft het eigenlijk alleen maar voordelen op je rijgedrag
Voor degene die niet helemaal weg van deze velgen.. smaken verschillen zeg ik altijd, is maar goed ook, anders is het maar saai op de wereld
330CI SMG - 2002 - M-Sport package
Re: 330CI SMG ///M - Eibach Pro-Street-S schroefset gemonteerd!!
En gelijk heb je anders zouden we allemaal met dezelfde velgen rijden. Ik vind ze nog altijd super dik staan bij jou.
Heb je je auto eigenlijk nog uit laten lijnen met je schroefset? Ik wil binnenkort wel ins wat foto's maken met jou en de mannen als mijn nieuwe velgen binnen zijn.
Heb je je auto eigenlijk nog uit laten lijnen met je schroefset? Ik wil binnenkort wel ins wat foto's maken met jou en de mannen als mijn nieuwe velgen binnen zijn.