BMW 330i

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
B46
Contacteer:

Re: BMW 330i

Bericht door B46 » 27 jan 2008, 23:16

M-Tech II zou idd ook echt super zijn op die auto om hem helemaal af te maken! Maar ik moet zeggen dat ik de orginele bumper zo icm dat roostertje ook best mooi vind *D
Bovendien, vind maar eens een spuiter die zo'n speciale kleur 100% hetzelfde kan spuiten...?? (zou wel moeten lukken icm kleurcodes etc, maar goed)
www. M3 register .nl

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 27 jan 2008, 23:28

330dM schreef:Leuk detail: rechtse uitlaatpijp bevat een vlinderklep, deze gaat open wannneer hij boven een bepaald toerental komt.
Ik heb de stekker eruit gehaald, waardoor de klep altijd open staat. Hierdoor krijgt de auto een zware brom bij lage toeren uit de uitlaat.
Dat zou idd heel goed kunnen ja. Ik heb zelf de verschillen niet echt gehoord, maar de uitlaten zijn beide iig wel OEM (zelf nog even vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd) :amen:
www. M3 register .nl

Opt1mus
Contacteer:

Bericht door Opt1mus » 27 jan 2008, 23:38

BertusE46 schreef: Maar ik moet zeggen dat ik de orginele bumper zo icm dat roostertje ook best mooi vind *D
+1, zo is tie veel origineler!

Het is al meer gezegd, ik doe het ook nog even: Wat een super auto! en dat geluid is ook :kwijl:
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:25

BertusE46 schreef:Erg, erg vette auto! En gewoon nieuw eigenlijk. In deze staat heb ik ze alleen nog maar bij de dealer gezien met 0 KM op de teller *D

Prachtige combinatie; Stratusgrau icm Zimmt. Ook mooi afgemaakt met wat titan details zoals koplamplijsten en onder grilletje in de bumper. Gewoon prachtig.... *D

En wat betreft het 16:9 gebeuren; Ik krijg misschien deze week een tweedehands setje binnen, mocht ie helemaal compleet zijn kan ik je misschien een leuk aanbod doen. Daar zal ik je dan nog wel wat over laten weten :)
Een 16:9 verdient deze auto wel :amen:
Hey Bertus,

Thnx voor je reactie *D , ik probeer hem ook zo goed mogelijk bij te houden en er zo min mogelijk mee te rijden. (wordt ie alleen maar vies van :p )

Maar mocht je iets binnen krijgen laat het gerust weten, `k ben zeker geinteresseerd.
Wel meteen een vraagje aan jou, `k hoop dat jij (of iemand anders dat weet)
`k zag bij (volgens mij 330dM) ook een 16:9 erin zitten maar daarop was bijv. ook boordcomputer af te lezen.

M`n vraag is eigenlijk wat is er allemaal mogelijk met een 16:9? Of moet je dan nog speciale software hebben om bij. TV erop te krijgen...?

Graag even advies!
Groetjes :drive: Martijn

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:27

330dM schreef:16:9 Én een M Tech II pakketje dan! :kwijl:
[thumbnail]http://www.salesafter.de/images/product ... 6-limo.jpg[/thumbnail]
Diese woche im soderangebot! € 688! :amen:

http://www.salesafter.de/product_details.php?id=56
;) Bedankt voor t aanbod, ik vind het zeker niet lelijk! Staat zelfs zeer goed op die van jou (ook omdat het interieur erop is afgestemd) maar ik wil m`n beemer toch liever orgineel houden aan de buitenkant :peace:

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:32

330dM schreef:
Bovendien, vind maar eens een spuiter die zo'n speciale kleur 100% hetzelfde kan spuiten...??
Het zal toch moeten, als je schade rijd moet het ook. Maar ik was ook echt heel erg onder de indruk van die wagen,
wat een mooi ding zeg! Ik heb nog even gezocht waarom ie zo'n zware brom heeft, anders dan van de xi van ramio die ernaast stond.

ik denk dat het zo zit:
Leuk detail: rechtse uitlaatpijp bevat een vlinderklep, deze gaat open wannneer hij boven een bepaald toerental komt.
Ik heb de stekker eruit gehaald, waardoor de klep altijd open staat. Hierdoor krijgt de auto een zware brom bij lage toeren uit de uitlaat.
Het zou goed kunnen zo`n klep??? `k weet het echt niet, hij doet het n.l. al vanaf het begin dat `k `m gekocht heb dus. Heb er wel onder gekeken nog maar kan nergens een stekker o.i.d. vinden....
Maar hij klinkt idd wel vet *D :amen:

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:35

BertusE46 schreef:
330dM schreef:Leuk detail: rechtse uitlaatpijp bevat een vlinderklep, deze gaat open wannneer hij boven een bepaald toerental komt.
Dat zou idd heel goed kunnen ja. Ik heb zelf de verschillen niet echt gehoord, maar de uitlaten zijn beide iig wel OEM (zelf nog even vergelijkend warenonderzoek uitgevoerd) :amen:
Hey Bertus,

Volgens mij is de mijne geen OEM.... (wat houd dat eigenlijk in OEM is het een tuningsmerk???)

`k weet wel dat mijn uitlaat origineel van BMW is, dat staat er tenminste ook overal op...

Hennep
Contacteer:

Bericht door Hennep » 28 jan 2008, 17:37

Hey Bertus,

Volgens mij is de mijne geen OEM.... (wat houd dat eigenlijk in OEM is het een tuningsmerk???)

`k weet wel dat mijn uitlaat origineel van BMW is, dat staat er tenminste ook overal op...[/quote]
Is dus OEM dit betekend Original Equipment Manufacturer

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:39

Opt1mus schreef:
BertusE46 schreef: Maar ik moet zeggen dat ik de orginele bumper zo icm dat roostertje ook best mooi vind *D
+1, zo is tie veel origineler!

Het is al meer gezegd, ik doe het ook nog even: Wat een super auto! en dat geluid is ook :kwijl:
Thnx voor je leuke commentaar! (Ben er zelf ook wel heel trots op hoor, `k denk dat iedereen dat natuurlijk over z`n eigen auto wel zal hebben :p )

`k moet eerlijk zeggen dat iedere auto die er gisteren was op zijn manier toch weer uniek is!
En dat is (vind ik dan é) ook het leuke van zo`n meeting, dat je dan kunt kijken hoe het bij een ander eruit ziet.
Ikzelf heb niet veel verstand van motors, maar poets m`n motorruimte wel heel vaak, en dan valt het op dat bij ne diesel toch alles weer net even iets anders is :)

Ik zou zeggen op naar de volgende meeting en dan hopen dat het iets warmer is en de zon schijnt ;)

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:42

hennep E46 schreef:
Hey Bertus,

`k weet wel dat mijn uitlaat origineel van BMW is, dat staat er tenminste ook overal op...
Is dus OEM dit betekend Original Equipment Manufacturer[/quote]

Hey Hennep,

Haha, weer wat geleerd, `k wist n.l. wel van AC schnitzer (als `k t zo goed schrijf) en dacht dat OEM ook zo`n soort bedrijf was...
Maar `t is nu helemaal helder :!
Thnx :)

Chris

Bericht door Chris » 28 jan 2008, 17:45

heey, wat een toeval.. ik heb precies dezelfde auto.. alleen ik heb een 330dm touring.. van mijn oplage, zijn er 1000 gemaakt, als touring uitvoering.
//.00.-// > /.-////.-///.-

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 28 jan 2008, 17:51

Chris schreef:heey, wat een toeval.. ik heb precies dezelfde auto.. alleen ik heb een 330dm touring.. van mijn oplage, zijn er 1000 gemaakt, als touring uitvoering.

Heb je er misschien ook ne foto van? `k weet dat er met mijn type grill er zeker niet veel rond rijden... Ben wel heel nieuwsgierig naar de jouwe!

B46
Contacteer:

Bericht door B46 » 28 jan 2008, 22:08

martijn2808 schreef:Wel meteen een vraagje aan jou, `k hoop dat jij (of iemand anders dat weet)
`k zag bij (volgens mij 330dM) ook een 16:9 erin zitten maar daarop was bijv. ook boordcomputer af te lezen.

M`n vraag is eigenlijk wat is er allemaal mogelijk met een 16:9? Of moet je dan nog speciale software hebben om bij. TV erop te krijgen...?

Graag even advies!
TV heb je een speciale module voor nodig. Orgineel Hybride (Ned1,Ned2,Ned3) of een Bullit Tuner icm een Digitenne kaartje.

Boordcomputer kun je er standaard mee aflezen.

Verder zijn er nog mogelijkheden om een Ipod erop aan te sluiten dmv een Intravee en een Alpine KCA420i. Aan de Intravee kun je ook eventueel ook andere Alpine apparatuur hangen.

Ook kun je met een Dietz module een externe videobron aan je 16:9 koppelen. Bijvoorbeeld een DVD speler of spelcomputer. Je krijgt dan 3 tulp ingangen, soort SCART zeg maar.

En ook eventuele inbouw telefoon/bluetooth kun je er mee bedienen. Nieuwste versie zelfs met SMS functie *D
www. M3 register .nl

Chris

Bericht door Chris » 28 jan 2008, 22:13

bijnader inzien.. lijkt het iets anders.. als je het over het binnen interieur hebt.. maar het is dus wel exact hetzelfde lakkleur stratusgrey. maar iig hij lijkt er een beetje op. alleen jij hebt een sedan en ik heb een touring.. mtech
//.00.-// > /.-////.-///.-

martijn2808

Bericht door martijn2808 » 29 jan 2008, 19:46

BertusE46 schreef:
martijn2808 schreef:Wel meteen een vraagje aan jou, `k hoop dat jij (of iemand anders dat weet)

Graag even advies!
TV heb je een speciale module voor nodig. Orgineel Hybride (Ned1,Ned2,Ned3) of een Bullit Tuner icm een Digitenne kaartje.

Boordcomputer kun je er standaard mee aflezen.

Verder zijn er nog mogelijkheden om een Ipod erop aan te sluiten dmv een Intravee en een Alpine KCA420i. Aan de Intravee kun je ook eventueel ook andere Alpine apparatuur hangen.

Ook kun je met een Dietz module een externe videobron aan je 16:9 koppelen. Bijvoorbeeld een DVD speler of spelcomputer. Je krijgt dan 3 tulp ingangen, soort SCART zeg maar.

En ook eventuele inbouw telefoon/bluetooth kun je er mee bedienen. Nieuwste versie zelfs met SMS functie *D
Hoi Bertus,

Bedankt voor je info!

Je had het over een Intravee / Alpine, wat voor apparatuur kun je daar dan op koppelen? waar moet ik dan aan denken? Zijn dat extra functionaliteiten voor de auto?

Ikzelf heb nu al Bluetooth in m`n auto zitten, evenals een telefoon-unit (zonder tel. maar het is een type waar ik m`n tel in kan klikken, tussen de 2 voor stoelen in) werkt de bediening van de telefoon (met name de R/T toets) dan nog wel? Of alleen nog maar via het 16:9 scherm?

Misschien dat je mij anders eens een prijs kunt doormailen voor:
zo`n 16:9 scherm met CD frontlader+ de bekabeling
DVD speler met de navigatie (of is dit 1 pakket?)
CD wisselaar voor achterin (is het dan mogelijk om bijv. ook nog cd`s voorin af te spelen als je achterin een wisselaar hebt?)

Ik hoor graag van je,
Laatst gewijzigd door martijn2808 op 29 jan 2008, 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”