DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
- mjpvdgeheim
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
Geldt ook voor mij! ;(
Laatst gewijzigd door Gast op 05 jun 2010, 10:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
- compactman
Ga er vanuit dat de nieuwe zending nog niet binnen is. De verwachting was deze week (vrijdag), hopelijk is de vertraging minimaal
- Dominic-Breda
zag al dat er iemand was die zijn dynavin binnen had.
Ik heb alex een mailtje gisteren gestuurd maar nog steeds niks gehoord.
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.
Ik heb alex een mailtje gisteren gestuurd maar nog steeds niks gehoord.
Ben benieuwd wanneer ik hem kan verwachten.
ik heb m al binnen en ingebouwd echt een super apparaat! ik hoop voor jullie dat jullie m ook snel hebben
hier alvast een voorproefje:
hier alvast een voorproefje:
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
Gebruikt iemand de mediaspeler die in het navi-menu zit? Zo ja: is het normaal dat 't 3 minuten duurt voor het hoofdstuk "muziek" opstart en de mediaspeler tevoorschijn komt?
En stel dat je via die speler muziek luistert, maar tegelijkertijd wil navigeren. Hoe kom je ooit vanuit iGo naar de mediaspeler en terug? Dat hoofdmenu van de navi kom je volgens mij alleen maar in als je iGo afsluit?
En waarom is de ene usb-player wel te bedienen met de stuurknoppen, maar de navi-mediaplayer niet?
En stel dat je via die speler muziek luistert, maar tegelijkertijd wil navigeren. Hoe kom je ooit vanuit iGo naar de mediaspeler en terug? Dat hoofdmenu van de navi kom je volgens mij alleen maar in als je iGo afsluit?
En waarom is de ene usb-player wel te bedienen met de stuurknoppen, maar de navi-mediaplayer niet?
- Dominic-Breda
zou het onderhand wel weer eens op prijs stellen als Alex gaat reageren (op emails van mij of hier).
-
Dynavin e46 vraag
Ik heb me 3 dagen geleden maar eens getrakteert op een dynavin systeem.
Ik ben benieuwd waar jullie de gps en de tv antenne hebben geplaatst.
Ook vraag ik me af waar je het stekkertje in moet steken die uit het zwarte kastje komt....moet je deze weer in de dynavin steken?? is dit stekkertje voor de ingebouwde microfoon?
Voor de rest lijkt het me allemaal wel duidelijk.
groeten Harm-jan
Ik ben benieuwd waar jullie de gps en de tv antenne hebben geplaatst.
Ook vraag ik me af waar je het stekkertje in moet steken die uit het zwarte kastje komt....moet je deze weer in de dynavin steken?? is dit stekkertje voor de ingebouwde microfoon?
Voor de rest lijkt het me allemaal wel duidelijk.
groeten Harm-jan
Onderwerpen samengevoegd. Laten we het centraal houden
Moderatoropmerking Darudevampire
gps antenne hangt gekleefd achter mijn dashboardkastje. Tv antenne in de A-stijl (let op met je kabel en je airbag)
Dat zwarte kastje sluit je aan en het stekkertje gaat in de kabel met de contrastekker die uit de radio komt. Das voor je stuurbediening
Dat zwarte kastje sluit je aan en het stekkertje gaat in de kabel met de contrastekker die uit de radio komt. Das voor je stuurbediening
Goedemiddag.
Ik heb 3 weken geleden de dynavin ingebouwd en alles werkt perfect. alleen krijg ik men stuurwielbediening niet gefixed.
kan iemand mij hiermee helpen?
Bedankt.
Ik heb 3 weken geleden de dynavin ingebouwd en alles werkt perfect. alleen krijg ik men stuurwielbediening niet gefixed.
kan iemand mij hiermee helpen?
Bedankt.
kijk eens 1 reactie omhoog
ff voor de duidelijkheid: even zoeken levert meestal wel wat op Het staat verderop in het topic al lang beschreven hoe dat moet.
en is het wel zo netjes om jezelf eerst even voor te stellen alvorens je met vragen komt.
Dan weet iedereen met wie je communiceert en das wel zo handig.
Voorstellen doe je hier
ff voor de duidelijkheid: even zoeken levert meestal wel wat op Het staat verderop in het topic al lang beschreven hoe dat moet.
en is het wel zo netjes om jezelf eerst even voor te stellen alvorens je met vragen komt.
Dan weet iedereen met wie je communiceert en das wel zo handig.
Voorstellen doe je hier
-
Iemand die mij kan helpen? De Dynavin bevalt echt super, op 1 ding na.
Hij stoort vreselijk wanneer ik bij lagere snelheden rem, de koppeling intrap, ik de airco aanzet of me grote licht voer (seinend). Er is een andere Dynavin door Alex ingebouwd, maar dit blijft.
Iemand enig idee?????
Hij stoort vreselijk wanneer ik bij lagere snelheden rem, de koppeling intrap, ik de airco aanzet of me grote licht voer (seinend). Er is een andere Dynavin door Alex ingebouwd, maar dit blijft.
Iemand enig idee?????
IK gok op een massaprobleem in je auto.
check ff de dikke kabel bij je accu die vanaf de min op je chassis zit.
Als die goed is trek dan ff een nieuwe massa (gewoon buitenom) vanaf je accu naar je radio en test dat ff.
Als het probleem dan weg is weet je dat je probleem in de massa ligt.
Meestal is het iets van dien aard.
Heeft alex behalve de dynavin ook de stekkers die meegeleverd zijn uitgewisseld???
check ff de dikke kabel bij je accu die vanaf de min op je chassis zit.
Als die goed is trek dan ff een nieuwe massa (gewoon buitenom) vanaf je accu naar je radio en test dat ff.
Als het probleem dan weg is weet je dat je probleem in de massa ligt.
Meestal is het iets van dien aard.
Heeft alex behalve de dynavin ook de stekkers die meegeleverd zijn uitgewisseld???
Zijn er mensen die de Tomtom versie van FTD hebben gehaald die ergens in dit topic staat? Ik dus wel, en heb 'm ook werkend. Maar hij is zo traag dat je het pijltje maar eens in de paar seconden ziet verschuiven op de kaart, dus eigenlijk gewoon niet bruikbaar.
-
Probeer eens een kleinere kaart, de benelux bijvoorbeeld.
TT wil nog wel eens problemen geven met de overcomplete 2 gb kaarten.
TT wil nog wel eens problemen geven met de overcomplete 2 gb kaarten.
BMW 3.18i E30
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
BMW 3.25i Cabrio E30
BMW M3 E36
BMW 3.28i Cabrio E36
BMW 3.18D E46
BMW 3.20i E90
BMW 3.20I F30 Lux. Line
BMW F23, 2.20i M-sport
hm andere kaarten heb ik niet, maar ik vind navigatie alleen leuk als ik in ieder geval Frankrijk en Duitsland altijd bij me heb. Ik heb intussen maar iGo teruggezet, dat werkt in elk geval nog vloeiend.