Voor dat geld kun je geen miskoop hebben Ik had m voor 8 euries op de stoep ligge.. (sd kaartje koste nog ns 12 euro..haha)
Waarom mag je eigelijk nie filme daaro?
Heb je eig vaak panne met de bimmer door al dat gescheur?
Filmen willen ze liever niet hebben ivm. ongevallen endergelijke.
Weinig pannen met de bimmer, alleen slijtage delen, alles slijt natuurlijk 3x zo hard, maar alles wat vervangen word word gelijk vervangen door autosport material zoals powerflex rubbers endergelijke.
Jah mij lijk het me ook super op een e36 voor erbij te kope, en die om te bouwe...maar ben altijd bang voor de onvoorziene koste aangezien ik geen monteur ben.. dus dat de koste te snel oplope, en het geen fun meer is om zo te race..
Is je diff nog heel? Heb even met je gepraat op DAF. Lass jij trouwens je diff zelf vast, is dit makkelijk zelf te doen? Ik wil een m3 diff voor op het circuit en een vastgelaste voor te driften.
Nee dit doe ik zelf niet, aangezien ik niet kan lassen x|
Gewoon laten doen bij iemand die weet wat ie doet, een ervaren drifter.
Diff is nog heel, voorste bout is alleen weer langzaam aan het begeven, na 2 trackdays (|
Binnenkort een afspraak maken bij Paul vlasblom om de bende te laten verstevigen.
Dit maakt bij dit type schijf naar mijn idee niet uit, de ventilatie kanalen zijn recht in deze schijven en hebben dus geen kromming om lucht te scheppen ivm. de draairichting.
Wel heb ik de de groeving/perforatie zou geplaatst zodat mocht er toch een iets lichte kroming in zitten (dan loopt deze gelijk met de groeving/perforatie) dat deze nog ideaal zit om genoeg lucht te kunnen scheppen.
Tevens heb ik het vergeleken met een maatje van mij welke Tarox Schijven heeft, welke wel een codering op stond welke voor links en voor rechts was.
Bij hem loopt de groeving/perforatie precies hetzelfde.
Tevens heb ik op de foto's van Jeroen(de verkoper) gezien dat hij ze ook zo onder zijn E36 328 heeft zitten.