stadslicht vraag
stadslicht vraag
Hallo,
Ik wil andere stadlichten in mn e36 coupe doen, want ik heb er xenon inzitten en dat staat niet zo mooi met wit/geel licht erbij.
Kan ik er andere in doen? en zo ja welke, want de stadslicht is volgende mij ook h1? of heb ik het nu fout?
Gr Alex
Ik wil andere stadlichten in mn e36 coupe doen, want ik heb er xenon inzitten en dat staat niet zo mooi met wit/geel licht erbij.
Kan ik er andere in doen? en zo ja welke, want de stadslicht is volgende mij ook h1? of heb ik het nu fout?
Gr Alex
Re: stadslicht vraag
stadslicht H1???
Stadslicht is het licht dat brand bij de lichtschakelaar op de eerste stand.
Dit zijn eigenlijk altijd 5 watt lampjes. Deze heb je in de hoofdlijnen in 2 uitvoeringen de steeklampjes en de bajonetlampjes.
Bestaan in verschillende kleuren, maar de meeste zijn toch een beetje gelig. De philips blue vision lampjes zijn redelijk wit van kleur. Wellicht dat er ook nog andere zijn in bijvoorbeeld led uitvoering.

Stadslicht is het licht dat brand bij de lichtschakelaar op de eerste stand.
Dit zijn eigenlijk altijd 5 watt lampjes. Deze heb je in de hoofdlijnen in 2 uitvoeringen de steeklampjes en de bajonetlampjes.
Bestaan in verschillende kleuren, maar de meeste zijn toch een beetje gelig. De philips blue vision lampjes zijn redelijk wit van kleur. Wellicht dat er ook nog andere zijn in bijvoorbeeld led uitvoering.

Ik zou idd gewoon voor led lampjes gaan.
Die kun je dan gewoon wit nemen dit past het mooist bij je xenon.
Die kun je dan gewoon wit nemen dit past het mooist bij je xenon.
Klopt ik was in de war met het groot licht, heb er nu witte ledjes in gedaan, en het staat een stuk mooier bij de xenon.
Bedankt voor de reacties.
Gr Alex
Bedankt voor de reacties.
Gr Alex
-
ik heb een van mijn normale xenon verlichting stuk waar kan ik ze nieuw halen?
want ze zitten vast aan kabels aan het xenon kastje??/
waar krijg ik deze dus compleet?
want ze zitten vast aan kabels aan het xenon kastje??/
waar krijg ik deze dus compleet?
Hoi,
Deze kabels kun je als het goed is los halen, dan kun je zo de lamp eruit halen.
Ik denk dat je een nieuwe lamp kunt kopen bij waar je het setje weg hebt.
Gr Alex
Deze kabels kun je als het goed is los halen, dan kun je zo de lamp eruit halen.
Ik denk dat je een nieuwe lamp kunt kopen bij waar je het setje weg hebt.
Gr Alex
Laatst gewijzigd door Gast op 14 jun 2010, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
Reden: Citaat verwijderd, zie forumregels m.b.t. citeren
je lampen kan je zo los hallen op de stekker (is dus compleet met stekkertje)
deze kan je bij bijna alle automaterialen winkels hallen of bij een tuning zaakje en google is ernaar en je vind meer dan genoeg de aansluitingen zijn allemaal hetzelfde. (lampen kosten ong 30 euro te stuk)
deze kan je bij bijna alle automaterialen winkels hallen of bij een tuning zaakje en google is ernaar en je vind meer dan genoeg de aansluitingen zijn allemaal hetzelfde. (lampen kosten ong 30 euro te stuk)