DVN-E46 Informatie Topic! V6 Android!
- Dominic-Breda
Re: Dynavin DVN-E46 Informatie Topic!
lijkt me wel beter TT inplaats Igo.
Igo zegt mij iets te vaak dingen (over 300m bla bla, en dan weer en weer enz enz)
Heb laats TT erbij gehad en gaan rijden maar dat is echt een aanziendelijk verschil !
Met mijn nieuwe unit ga ik TT toch eens proberen.
Igo zegt mij iets te vaak dingen (over 300m bla bla, en dan weer en weer enz enz)
Heb laats TT erbij gehad en gaan rijden maar dat is echt een aanziendelijk verschil !
Met mijn nieuwe unit ga ik TT toch eens proberen.
- compactman
Ik heb mijn iGo nu zo ingesteld dat het enkel op de snelweg vocale aanwijzingen geeft. Binnen de bebouwde kom hoef ik geen gesproken navigatie.
Vraag me wel af of m'n tmc werkt.. het zoekt wel steeds naar verkeersinformatie op zenders, maar heeft tot nu toe nog niks gevonden.
Vraag me wel af of m'n tmc werkt.. het zoekt wel steeds naar verkeersinformatie op zenders, maar heeft tot nu toe nog niks gevonden.
iGo onthoudt bij mij sommige instellingen niet... zo moet ik elke keer als ie opnieuw is opgestart de tijdweergave instellen op 24uur in plaats van 12uur met vm/nm.
Maar ach, het werkt altijd beter dan Tomtom in elk geval.
Gisteren heb ik mijn mp3's eens even lekker opgeschoond: id-tag info aangevuld en dat soort dingen. Daarna alles naar de stick gekopieerd in de goeie volgorde. En ja hoor, nu staan de mapjes in elk geval in de goede volgorde, en ik heb het idee dat dat ook zo is bij de nummers in de mapjes. Da's toch al fijn.
Maar ach, het werkt altijd beter dan Tomtom in elk geval.
Gisteren heb ik mijn mp3's eens even lekker opgeschoond: id-tag info aangevuld en dat soort dingen. Daarna alles naar de stick gekopieerd in de goeie volgorde. En ja hoor, nu staan de mapjes in elk geval in de goede volgorde, en ik heb het idee dat dat ook zo is bij de nummers in de mapjes. Da's toch al fijn.
-
@ Fabian 79
Bedankt! ik zal eens een start maken om te installeren.
Bedankt! ik zal eens een start maken om te installeren.
@harm,
Ik ben in het begin ook instellingen kwijt geweest en hij gaf zelfs dat ie de navi software niet kon vinden.
Wat bij mij de oplossing is:
Als je op plaats van bestemming bent, voordat je het contact uitzet de navigatie sluiten.
Dit in het navi menu rechtsonderin in rode letters.
Je ziet dan ook dat ie een paar seconden nodig heeft om af te sluiten.
Van de overige forumleden wil ik graag weten:
Mijn FM antenne voldoet niet en moet ik vervangen volgens de handleiding.
Heeft er iemand hetzelfde probleem en/of ervaring met het toepassen van een antenne versterker?
Wat ik verder HEEL irritant vind is dat de muziek een paar seconden gemute wordt als de navi praat.
Aangezien IGO soms 5x praat om één afslag te nemen.
Heb in dit forum redelijk gezocht, excuses als het al eerder vermeld staat,
Ik ben in het begin ook instellingen kwijt geweest en hij gaf zelfs dat ie de navi software niet kon vinden.
Wat bij mij de oplossing is:
Als je op plaats van bestemming bent, voordat je het contact uitzet de navigatie sluiten.
Dit in het navi menu rechtsonderin in rode letters.
Je ziet dan ook dat ie een paar seconden nodig heeft om af te sluiten.
Van de overige forumleden wil ik graag weten:
Mijn FM antenne voldoet niet en moet ik vervangen volgens de handleiding.
Heeft er iemand hetzelfde probleem en/of ervaring met het toepassen van een antenne versterker?
Wat ik verder HEEL irritant vind is dat de muziek een paar seconden gemute wordt als de navi praat.
Ik heb iGo al een paar keer goed afgesloten, maar hij onthoudt niks. Wel dat ie in km's en niet in mijlen moet rekenen en andere instellingen, alleen dat van de datum/ tijdweergave niet.
De optie om dat uit te zetten is er niet. Het enige wat je kunt doen is het volume dempen (uiteraard niet een erg goede oplossing) of instellen dat je niet 10x gewaarschuwd wordt, maar bijv 1x (ik dacht nl dat ik dat een keertje ergens ben tegengekomen?)paul23 schreef:Wat ik verder HEEL irritant vind is dat de muziek een paar seconden gemute wordt als de navi praat.
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |
Gisteren bij smartfolie.nl van dat 3M spul besteld, ik hoop dat het een beetje helpt...
- compactman
Check http://dynavin.freeforums.org/igo8-soun ... -t188.html voor meer info over hoe je de de tijd dat je muziek gemute wordt kunt verkorten. Helemaal uitschakelen zal niet gaan, dat ligt namelijk aan de hardware.
Heeft er iemand toevallig ook een achteruitrij camera bij autodinges besteld en/of ingebouwd?
Bij mij past ie namelijk niet in mijn kentekenverlichting.
Ik heb deze: http://www.autodinges.nl/bmw-achteruitr ... ts_id/1622
Ik zou de achterklep handgreep/kentekenverlichting behuizing uit kunnen zagen/vijlen maar lijkt me geen succes.
Overigens nog niemand die geen radioontvangst heeft van de 3e groupbuy levering?
Bij mij past ie namelijk niet in mijn kentekenverlichting.
Ik heb deze: http://www.autodinges.nl/bmw-achteruitr ... ts_id/1622
Ik zou de achterklep handgreep/kentekenverlichting behuizing uit kunnen zagen/vijlen maar lijkt me geen succes.
Overigens nog niemand die geen radioontvangst heeft van de 3e groupbuy levering?
Gisteren heb ik dat 3M folie erop geplakt. Geen succes: Om te beginnen helpt het niet echt tegen de spiegelingen, maar vervelender is dat het spul ergens het touchscreen constant bedient. Die kon ik dus niet meer gebruiken. Ik heb 't er maar weer afgehaald, tijdens het rijden naar mijn werk.
nou na een week ben ik nog steeds zeer tevreden over mijn Dynavin, alleen heb ik wel een paar problemen..
- volumedraaiknop werkt niet meer
- ipod doet raar
- veel weerspiegeling
- radio stoort heel vaak, en gaat dan opnieuw zoeken.
de volumedraaiknop word opgelost volgens Autodingens, ik heb in tegenstelling tot sommige andere geen problemen met de communicatie met Autodinges, en ben dan ook zeer tevreden over de service.
de ipod, deze onthoudt niet bij welk nummer hij was gebleven nadat de auto opnieuw word opgestart, dit is wel jammer want ik moet m nu elke x weer opnieuw op shuffle zetten en hij begint ook steeds met tzelfde nummer.
ook doet de ipod raar, als ik m op shuffle zet dan gaat ie af en toe een ander nummer spelen dan dat er word aangegeven :S
iemand hier oplossing voor? (A)
weerspiegeling word opgelost met zo'n folie.
radio stoort, heel vaak.. dit is echt heel irritant! iemand hier een oplossing voor?
verder een superapparaat
gr jan
- volumedraaiknop werkt niet meer
- ipod doet raar
- veel weerspiegeling
- radio stoort heel vaak, en gaat dan opnieuw zoeken.
de volumedraaiknop word opgelost volgens Autodingens, ik heb in tegenstelling tot sommige andere geen problemen met de communicatie met Autodinges, en ben dan ook zeer tevreden over de service.
de ipod, deze onthoudt niet bij welk nummer hij was gebleven nadat de auto opnieuw word opgestart, dit is wel jammer want ik moet m nu elke x weer opnieuw op shuffle zetten en hij begint ook steeds met tzelfde nummer.
ook doet de ipod raar, als ik m op shuffle zet dan gaat ie af en toe een ander nummer spelen dan dat er word aangegeven :S
iemand hier oplossing voor? (A)
weerspiegeling word opgelost met zo'n folie.
radio stoort, heel vaak.. dit is echt heel irritant! iemand hier een oplossing voor?
verder een superapparaat
gr jan
E46 sedan! mods: | xenon 6000K | rondom smoke | LED backlights | 3-3,5cm verlaging | 18" M rims | M short pook | half lederen sportinterieur |
De volumedraaiknop gebruik ik eigenlijk nooit, stel je voor dat het aan/uit symbooltje niet meer recht staat
Vanmiddag zal ik nog eens proberen dat folie erop te plakken, er zat namelijk één klein stofje onder. Misschien bediende dat stofje precies het touchscreen op die plek.
Vanmiddag zal ik nog eens proberen dat folie erop te plakken, er zat namelijk één klein stofje onder. Misschien bediende dat stofje precies het touchscreen op die plek.
Tja het kostte toch 24 euro :p
Misschien zijn mijn omstandigheden wel extreem ongunstig: zowel 's ochtends als 's avonds rij ik met de zon in de rug.
Misschien zijn mijn omstandigheden wel extreem ongunstig: zowel 's ochtends als 's avonds rij ik met de zon in de rug.
- compactman
Al geprobeerd het scherm iets omlaag te kantelen?
Ik zie maar een heel klein streepje van m'n achteruit helemaal bovenin mijn scherm. Moet daarbij wel zeggen dat ik ook nog mijn stoel vrij hoog heb staan.
@Kappi,
- Dat ipod probleem heb ik ook, is voor zover ik weet geen oplossing voor.
- Slecht radio ontvangst heb ik ook, wanneer ik de Dynavin weer eens los haal (i.v.m. het plaatsen van het nog te leveren aircoframe ofzo..) ga ik de bedrading van de radio antenne checken. Het schijnt dat deze vaak slecht contact maakt. Indien dat de oorzaak is en ik heb de oplossing ervoor laat ik het hier weten.
Ik zie maar een heel klein streepje van m'n achteruit helemaal bovenin mijn scherm. Moet daarbij wel zeggen dat ik ook nog mijn stoel vrij hoog heb staan.
@Kappi,
- Dat ipod probleem heb ik ook, is voor zover ik weet geen oplossing voor.
- Slecht radio ontvangst heb ik ook, wanneer ik de Dynavin weer eens los haal (i.v.m. het plaatsen van het nog te leveren aircoframe ofzo..) ga ik de bedrading van de radio antenne checken. Het schijnt dat deze vaak slecht contact maakt. Indien dat de oorzaak is en ik heb de oplossing ervoor laat ik het hier weten.